6/6-2013

2013-06-07 klockan 17:02:00
Vilken underbar nationaldag jag hade igår. Började med att jag jobbade 8,30-14, mycket trevligt med rött OB :D Efter jobbet åkte jag och mamma in till Skövde och kollade läget. Blev en sväng till Jysk där jag handlade en soffa, 2 fotöljer och ett bord i konstrotting till min paviljong på baksidan(som kommer på onsdag) och 2 stora krukor :)
 
 
Sen blev de en sväng till Plantagen där det inhandlades diverse till trädgården. Blev hallonbuske, hallonbjörnbärsbuske, vattenmelonplanta, physallisplanta, tomatplanta, chiliplanta, och lite blommor :)
 
Vidare till Rusta och köpte lite smått och gott sen blev de en sväng in på Media Markt där jag inskaffade mig en ny kamera. En Canon EOS 600D med 2 objektiv, en fotoskrivare, papper och bläck samt linsskydd till objektiven. Superglad och nöjd var jag när jag kom därifrån. Har länge funderat på en systemkamera och har de senaste dagarna valt mellan en Canon eos 600d eller en Nikon 5100 men när jag stod på Media Markt och klämde på kamerorna så kändes Canonen bäst. Dessutom finns de bättre objektiv till canonen och mer att välja emellan. Nu ska jag bara försöka hitta en fin kameraväska i rosa :)
 
 
Blev en sväng in på ÖoB innan vi åkte hemåt, blev ett växthus i plats köpt där :) Så nu ska jag bli trädgårdsmästare hemma :D Väl hemma blev det att plocka ut allt, hämta hundarna och börja fixa ordning med växthuset! Sen kom Johanna, Helen och Ida hem och vi grillade och njöt av värmen i trädgården :) Grillat, roliga vänner och sol är en perfekt kombo, helt klart!
 

Det blev en sväng till Skövde och lämna av Ida och Helen vid bussen och ta en lyxshake på Max innan jag, Johanna och hundarna mötte upp Ica och Trixie och gick en 5-km runda(i foppatofflor :P). Väl hemma så färgade Johanna mitt hår då jag tröttnat på ombre-färgningen. De kändes inte rätt så nu är det mörkt :) Sen kollade vi på sista "Revolution" innan det var dags att sova, blev en låååång dag så var ganska trött när klockan blev 00,30 ^^
 
Så nu har jag mörkbrunt hår, eller nästan svart och jag älskar de. Denna färgen är verkligen en färg jag känner att jag passar i, konstigt då jag är en riktig blondin i grund och botten ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter verkligen som du hann med mycket denna dag. :)

2013-06-07 @ 19:57:41
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0