Kryssning Finland 2 Juni - dag 3

2013-06-17 klockan 00:08:08
Natten gick bra och sov gott :) Upp tidigt och käka frukost innan det var dags att plocka ihop alla saker och bege sig mot utgången för att kliva av båten. Sen var det bara att dra sig in mot centralen i Sthlm för att dumpa alla väskor, vilket var skööönt då jag som vanligt handlat på mig lite mkt och hade mkt att släpa på :P
 
Sen åkte vi på en såndär hop on-hop off buss som guideade oss genom Stockholm. Så nu vet man lite mer om vår huvudstad. Tex att första McDonalds öppnade där ;)
 
 
Sen blev de lunch på Vapino, Z bestämde. Sen njöt jag och Jacob av solen nere vid vattnet med Z och Johan gick på en promenad. Vi möttes upp senare på stationen, hämtade våra saker och drog oss till tåget. Var skönt att hoppa på tåget och hela tågresan gick åt att läsa "För dig blottad" och lyssna på musik :)
 
Väl i Skövde regnade det :( Va bara att köra raka spåret hem och gosa med mina små pälsbollar :)
 
 
Kvällen spenderades med att plocka upp det som jag handlat, ta hand om tvätten, käka god mat och kolla på tv :)
 

Kommentarer
Postat av: Milina

Fin blogg du har!

2013-06-25 @ 23:21:22
URL: http://Nattstad.se/Milina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0