6 månader sen...

2013-03-21 klockan 18:28:43
Blir lite nostalgisk och tänker tillbaka på denna dagen för 6 månader sen. 21 September 2012. Då vaknade jag upp på vårt rum på Days Inn, Tillman´s corner, Alabama. Älskade Alabama.
 
Dagen började med alltid lika nyttig frukost, våffla och rostat bröd med sylt innan vi åkte till Ivar(pappas kompis som bor i Theodore) och sa hej och jag skypeade med mamma en sväng. Solen sken och framåt dagen var de närmare 35 grader :)
 
Så den dagen bestämde vi oss för att besöka USS Alabama, ett fartyg som var aktivt under andra världskriget som ligger i hamn i Mobile Bay. Besökte även USS Drum som var en ubåt som även var aktiv under andra världskriget. Båten var så jäääävla stor och 10 våningar fick man klättra emellan. Kan inte säga att värmen var så bra just då för jääävlar va varmt de var ^^ 
 
Men båten, utbåten och även flygplansparken var otroligt häftigt att se. Även för en som inte är så superintresserad av sånt där ^^ 
 
Kvällen spenderades på Mobile drag way där vi kollade på amatör-dragracing. Det var en riktigt härlig kväll bland röklukten och alla bilar :) Och vilka hamburgare vi åt, jag kommer ihåg dom än. Så jääävla goda så jag dooog lite ^^
Var en annorlunda fredagskväll, inte så jag brukar spendera mina fredagar men jag fick acceptera de hela och de var en lyckad kväll. Jag fick köra såklart, va verkligen nackdelen med att vara ensam tjej bland 3 "gubbar" ;)
 

Kommentarer
Postat av: linnea

härliga Bilder!!

sv : ja visst blev det :D

2013-03-21 @ 22:10:52
URL: http://linneakin.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

men vad coolt, det måste ju ha varit en enorm upplevelse absolut!! :)

Jag ÄLSKADE Logan & Veronica, sååååå himla bra. Ett av de bästa paren på tv. Någonsin.

Vettig är inte rätt ord att beskriva honom... han är knäpp. Men han har ett stort hjärta och extremt mycket humor. Och så är han stor, stark, trygg och lugn. Så det går ihop ändå haha.

Absolut, det funkar ju bra att flyga med honom och han sitter snällt i knäet. Han är ganska uppfostrad trots allt :9

Det är väl rätt så uppenbart att alla människor inte är helt funtade som man ska!! Det är extremt lätt att stå vid sidan om och gnälla på andra, vad det än handlar om. Men som den gamla klyschan säger så ska man nog gå en mil i deras skor innan man börjar hålla på sådär.

Jag älskar instagram såhär långt, jag är inne i den där "nyförälskelsen" just nu ;) Det är underbart att ha familjen här, känner mig väldigt lycklig at the moment.

2013-03-22 @ 04:44:40
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: charlie

Jag lär nog vänta tills de börjar dela ut de gratis haha. De gör dt nämligen varje sommar här i gbg ;). Senaste ggn testade jag det där afrikansk inspirerade.

Aw stackarn gummsan <3 hoppas du mår bättre snart.

Haha jo jag börjar se fram emot dt nu, tack för tipset. Vet att jag älskade och åka iväg ensam med mamma också när jag var barn

Aw tack snälla hjärtat vad söt du e! Tack för peppet ;)

PUSS!

2013-03-22 @ 15:58:22
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Frida

Du har väl inte missat att jag har frågestund på bloggen? :) Passa på att ställa en fråga :)

2013-03-23 @ 06:59:06
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0