Fredag - dag 1 i Köpenhamn!

2013-03-11 klockan 11:27:08
Började med en bilresa till Skövde. Hoppade på tåget mot Katrineholm, bytte i Katrineholm till ett tåg mot Linköping och sen Linköping mot Köpenhamn. Ja vi fick åka upp för att åka ner, lite rolig resväg men de 5 1/2 timmarna på tåget gick fort. Läste Zlatans bok oså kollade vi på "Last resort".
 
Väl framme i Köpenhamn hade vi hoppats på sol och vårvärme men icke. Blåst och runt 0 grader, brrr. Inte så smart med skinnjacka och tygskor ;) Hittade till hotellet och lämnade sakerna för att gå till Ströget. Käkade på kfc också, min favorit :) Blev lite shoppat innan vi gick tillbaka till hotellet.
 
Blev att sova en stund då febern hade kommit tillbaka och sen badade jag en sväng. Meningen var att vi skulle gå ut och äta men jag var helt slut psykiskt och fysiskt så blev att ligga i sängen hela kvällen och prata innan det var dags att sova...
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ser ut som om du hade det roligt!
Jag har faktiskt inga bra tips på sminkningar, är inte så bra på det, men sök på google. :) Du kanske hittar något skit snyggt! :)

2013-03-22 @ 07:07:26
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0