Sjuk!

2013-03-16 klockan 10:52:32
Ja denna natten har inte varit något vidare. Magont, kramper, diarré och illamående. Har som tur inte spytt..än men det har varit nära flera gånger! Usch, jag som skulle jobba idag fick ringa mamma imorses så hon fick hoppa in och jobba för mig. Får superdåligt samvete för jag vet att min mamma egentligen inte orkar jobba vardagar+en helg, speciellt inte när hon jobbade förra helgen. Får hoppas att jag känner mig bättre framåt kvällen så kan jag jobba imorgon, lite förstörd av jobbet? Japp!
 
Så nu blir det att se så många Harry Potter-filmer jag hinner med under dagen, är redan uttråkad men vad finns det att göra? :P Så blir datorn, tvn, telefonen och cocacola utan kolsyra i sängen hela dagen!
 
Hoppas ni andra har en superbra lördag, ha de åt mig också är ni gulliga :)
 
Sov underbart bra inatt också som ni ser. 24%, haha skrattretande dåligt men samtidigt så är jag helt slut också så märks att man inte fått sin sömn!

Kommentarer
Postat av: ˟ Photospiration

Svar: Nej, verkligen inte! :)

2013-03-16 @ 11:15:22
URL: http://photospiration.blogg.se
Postat av: Anonym

Socker salt lösning! Låter som kräk sjukan

2013-03-16 @ 13:41:38
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0