Annelies möhippa!

2013-05-05 klockan 23:30:00
Förra lördagen, den 27 April var det dags för Annelies möhippa. Vi möttes utanför affärn och väntade på att Annelie skulle anlända i sin fina outfit. Hon anlände och fick handlade lite inne på affärn innan vi drog till stan och Annelie fick köpa sig lite nya "finare kläder" på myrorna! :P
 
Sen blev de en timmes dans på Helens dansskola. Vi lärde oss att dansa swing och jitterbugg tror jag, de va roligt men nej jag gillar inte att dansa så var glad att den timmen var över ^^
Sen var det meningen att vi skulle på picknick men tyvärr var inte vädret på vår sida så vi fick låna festvåningen på Actioncentret i Skövde. Där bjöds de på pastasallad och godis och vi satt och pratade en sväng. 
 
Sen var det dags för 5-kamp. Sumo-brottning(?), surfing, gladiatorspel, springa med rep bakom sig(eller nåt :P) och rida tjur. Vi var gula laget (jag, Z, Annelie, Ica och Ida) mot blåa laget (Emelie, Jenney, Pernilla, Camilla och Josse). Dock loosade vi stort med endast 45 poäng mot de blåas 95, ska dock tilläggas att de egentligen var en felbedömning av domaren så vi skulle haft 5 poäng  till oss :)
 
Efter 5-kampen blev de att basta en sväng och göra sig redo för kvällen. Vi spenderade kvällen hos mig, där vi grillade och pratade. Kvällen blev lugn och vid 23 hade allihopa gått hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som en härlig möhippa! Nice med massa updates i bilder ;)! Synd att jag ej sett ngra tidigare i bloglovin? Fattar nu att appen krånglar .. SUCK!!

Blev skrivandet av mål och dylikt av?

Hade en dunder helg :) du da ?

Puss!

2013-05-07 @ 08:13:33
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0