7 rätt på travet :D

2011-01-02 klockan 22:54:20
Imorses mitt i all morgonstress så kom jag på att vi inte kört vårt andelspel som vi har på jobbet. Vi är 10 personer som varje lördag(då vanligtvis v75 är) lägger 100 kr var o så spelar vi för den 1000lappen. O eftersom vi glömt bort att be någon spela så gjorde jag de på morgonen.

Valde ut 2 hästar i de 6 första löpen o så en spik i 7 avdelningen o körde igenom den o skoja med en av kunderna som är med i det bolaget. Jag sa att jag hade fått en sån dålig start på morgonen så jag behövde få 7 rätt på travet för o bli lycklig. Och om jag är!

Min mamma ringde, då hade kunden ringt henne och berättat att jag fixat 7 rätt. 19000 nåt totalt= ca 1900 kr per andel/per skalle. Alltid trevligt med lite extra pengar nu när man ska köpa nya köksmöbler :)

Kanske dags o bli travexpert? Då hade min morfar vart stolt över mig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0