God kväll!

2011-01-06 klockan 21:45:48
Hemma från en heldag hos Bitta o Robban. Jag o Bitta hann o packa en hel del lådor, vi slängde även glas o pantade! Sen va vi i deras nya lägenhet o kikade o fikade med hennes familj som va på besök! En bra dag helt enkelt :)
Älskar verkligen o plocka ner saker i lådor, gillar verkligen o flytta o greja! För jag vet att när man plockar upp allt i de nya hemmet så mår man och är så lycklig! Hahaha!
Åååh just nu håller jag på o sparar till mitt hus som jag ska bygga mig om 5 år! Ska inte köpa ett hus som någon redan bott i och målat osv. Jag är väldigt inredningsintresserad o har väldigt höga krav o tror inte de finns nåt hus som passar mig! Därför blir de o bygga ett nytt :)
Detta huset från fiskarhedenvillan är jag väldigt intresserad av. De passar mig med planlösning. Det är stort och rymligt. Hoppas ju såklart i framtiden att man hittar en karl som man får barn med som man kan fylla huset med :)

Nån mer än jag som är sugen på o bygga hus?? :D

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilket underbart hus! Vi känner precis som du. Har kikat på "begagnade" hus i 2 års tid men har mer och mer övergått till drömmen om att bygga eget. Vi har tittat på likande hus då vi gillar de olika "avdelningarna".. Vi gillar dock inte att bo trångt (ska ju ha massor av barn och hundar haha!) så vi har tittat på modeller aningens större ;)

2011-01-07 @ 19:47:32
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0