Söndagens motion o mat :)

2011-01-09 klockan 20:47:02
Frukost: 2 halvor skogaholmisar med leverpastej o salami och 1 skiva hounungsmelon
Lunch: Äggnudlar o kyckling med jordnötssås.
Middag: Samma som lunchen!
Mellanmål: Apelsin

Har crosstrainat i 30 min nu på kvällen samtidigt som jag kikade på "Save the last dance". Har på den nu i bakgrunden o den e riktigt bra :D En film i min stil!

Så idag så har jag inte fått i mig så mkt mat. Köpte en portion på thaihouse o har ätit 1/4 till lunch o 1/4 till middag! Ikväll ska jag inte äta nåt mer, åt en mumsig apelsin efter crossen :)



Tack JD för filmtipset :)

Kommentarer
Postat av: JD | - 30,1 kg!

du är bra du, 30 minuter skulle jag aldrig palla :D haha!



vad kul att du gillade filmen :)

finns en 2'a också, tyvärr inte samma skådespelare, men den är bra :D

2011-01-09 @ 21:18:43
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Linda

oj vad lite du äter..Räknar du kalorier??



Duktigt att crosstraina 30 minuter..Funderar på att ta hem mitt åbäke, men den går inte ens att jämföra med dom på gymmet..Så seg och så Tv shop ;-)



Nä jag har hoppat crossen nu på sistone och idag rodde jag 15 minuter istället, men efter zumbapassen var det såå tråkigt att köra själv på gymmet så jag funderar på att hoppa på body pump redan till veckan, fast jag inte är så stark än :-)



sv: Ja hade vi plats så skulle jag lätt köpa hem ett nytt stort bord med minst 6 platser, men just nu får vi ha det lilla billiga från IKea och det funkar bar då man har en unge som gärna ritar på allt utom papperet ;-)



kram kram

2011-01-09 @ 22:28:44
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, eller kanske möjligen om man bor på något riktigt lyxigt hotell att det är snäppet skönare än hemma... men bara ett tag ;} ♥

2011-01-10 @ 01:33:08
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0