London Dag 4 - lördagen 17 September

2011-09-25 klockan 23:21:56
Jag, mamma och Offa gav oss iväg på morgonen för att besöka Harrods. De andra var trötta och ville vila upp sig lite så de fick de göra..

Vi åkte till Knightsbridge och letade upp Harrords. Blev ett besök inne på HM också, handlade lite mer ;) Sen gick vi in på Harrords en liten sväng bara för att, va väl lite över min prisklass men coolt o vart där inne :D



Sen tog vi bussen till Notting hill för o gå på Portobello road som är varje lördag i Notting hill. Det är väl mest skit och krafs där men är ändåså mysigt att strosa omkring o kolla på alla små hus och affärer o stånd! Tog nog 1 1/2 timme att gå där innan vi väl var ute.



Då åkte vi till King cross där vi hittade ett internetcafe där vi kunde skriva ut Offas nya boadringcard, va ju tvungen o köpa till en väska på 20 kg till ;) Blev lite shopping :D Sen mötte vi upp de andra 3 och vi åkte till Marble arch. Jag, mamma och Offa gick omkring i affärerna på Oxfortd street medans de andra 3 gick in på sväng på primark. Jag va så trött så jag orkade fan inte med mer affärer :D

Sen åkte vi till lägenheten och plockade iordning på de flesta av våra saker, allt kunde man ju inte packa ner förrän vi skulle åka. Sen gjorde vi ioss iordning och gick ner till den lokala puben och avnjöt god mat och hade en mkt trevlig sista kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0