Vecka 16!

2012-04-23 klockan 11:09:05

Har blivit lite uppdatering fast inte om hur min vecka varit. Dock har den varit lugn!

Måndag: jobba. Lunch och shopping med Bitta och Gustav :) promenad med vovvarna och Städning!

Tisdag: slappande på fm då jag inte mådde bra! En promenad med hundarna och jobbade!

Onsdag: jobba! Sen blev de lugnt hela eftermiddagen då jag var helt slut i kroppen!

Torsdag: promenad med hundarna, slappa framför tv innan jobbet. Jobba!
Efter jobbet blev de 25årsmiddag för Ica <3 mumsig mat och supergod tårta! Hon blev glad för sin present iaf, en weekend i Sthlm i slutet av augusti :)

Fredag: upp och jobba. Efter jobbet sov jag, kollade på tv och mådde allmänt skit. Kvällen spenderades vid toan och i sängen :(

Lördag: upp och ut på en liten promenad med hundarna. Sen låg jag i sängen hela dagen. Va och kikade på vår nya campingplats en sväng sen gick jag hem till päronen och sov i deras soffa!

Söndag: upp och inte göra nåt. Slappade hela dagen. Plockade i väskan med lite kläder inför resan, fixade med disken och lite annat pyssel i hemmet innan jag hämtade hundarna och vi la oss :)

Kan inte påstå att denna veckan har varit så jättekul eller aktiv. :( bästa dagarna var i måndag och torsdags :)
Va tråkigt att jag blev sjuk i helgen då jag skulle ta modellkort men pga sjukt ostabil mage och feber så fick jag va hemma, piss :(

Hoppas er helg var bättre än min iaf :)


Kommentarer
Postat av: charlie

hihi tack längtar tills värmen kmr ;)! Då skall de på!



ah jo precis. Ett par kilklackar man vill ha ligger på 499 - kanske ej super dyrt men inga pengar man har tyvärr.



aw stackarn hoppas du blir frisk snart <3



puss

2012-04-23 @ 13:12:49
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Åhh vilken liten söting på sista bilden :)



Hihi när det är ju aldrig kul när ens hundar ska löpa, alltid någon bloddroppe som hamnar där den inte ska hehe^^

2012-04-23 @ 22:59:50
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0