80 frågor!

2012-08-01 klockan 17:41:22
Har lite tråkigt på jobbet och jag skulle kunna uppdatera om London men alla bilder är hemma på datorn så får bli imorgon om jag hinner :)
 

1. Vilken svordom använder du mest? Jävla eller fan.
2. Äger du en iPod? Ja en iPod nano, 1 iPod touch och 1 iPhone ^^
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? De beror på när jag ska gå upp ;)
4. Hur många resväskor äger du? 4, 2 stora och 2 små
5. Använder du flip-flops? Va något år sen nu, är mer en crocs-människa ^^
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Onykter: på bilden. Nykter: ta bilden
8. Vilken var den senaste filmen du såg? ”Geek Charming”
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?  Mina flesta vänninor har barn så de får bli båda :D
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lamborghini
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Ja men jag är de också :P
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ja hostmedicin ;)
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?I Pontiacen spelas ”The fastbacks” skiva ständigt!
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Oj finns så många så kan inte välja!
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Nej
16. När var senast någon stötte på dig? Typ förra veckan!
17. Vad åt du till middag senast? Pyttipanna
18. Använder du huvtröjor? Ja  
19. Kan du vissla? Yes
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
21. Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält? Har blivit så feg så vet inte riktigt!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oja det vet jag att dom gör :D
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0511
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart, de gör jag fortfarande!
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Jadu stort? Elins Esplanad e väl de som är närmast
26. Hur många syskon har du? En storebror
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Ibland, de beror på om jag känner personen eller inte
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Twilight
29. Äger du några popband t-shirts? Inte längre, Takida är inget pop-band ;)
30. När flög du senast? I torsdags :)
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 stycken
32. Läser du för skojs skull? Ja jag älskar att läsa :)
33. Pratar du några andra språk? Engelska
34. Diskar du din egen disk? Nej för det gör diskmaskinen!
35. Har du gråtit offentligt? Ja
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Har 3 bärbara o en stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Olika dagar ;)
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ska göra en i oktober/november. Eller kanske bara fyller i en som jag redan har. Har lite ångest ^^
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja!
40. Kan du kasta macka? Ja!
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men säger inte nej om någon bjöd ;)
42. Vad har du med dig in på bion? Snacks, dricka och godis
43. Vem var din favoritlärare och varför? Krallan, hon var hur grym som helst!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
45. Vad har du för väder? Soligt fast ändåså molnigt och mulet!
46. Har du en blogg? Yes
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Blomsterdekorationer, hotell och samhäll
48. Gillar du att flyga? Det är ett smidigt sätt att åka nånstans och tyckte om de mkt förut. Nu har dock statistiken försämrats för mig då jag de senaste 2 åren har flugit hur mkt som helst så de senaste har jag varit lite flygrädd :P
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Finns många, kan inte välja en :PHu,
50. När sov du senast på golvet?  
Golvet? Jag sov i ett tält i Kiev för 1 ½ månad sen ^^
51. Vilken är din favorit drink?
Gillar de mesta med jordgubb och päron :)
52. Gillar du din boende-situation? Yes, trivs som fisken i vattnet på min 120 kvm!
53. Vilken är din mammas hemstad? Töreboda
54. Din pappas hemstad? Timmersdala
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det senaste har de varit alldeles för mkt, därför har jag varit väldigt trött då jag har haft svårt att sova :/
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, men det är tråkigt att vara tyst
58. Vilken är din favoritfrukt? Melon och hallon
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte nu det senaste men annars gör jag de! 3 September är det dags för kaloriräkning igen!
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 den 21 December
61 .Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, eller stavning iaf :P

62. Tror du på liv på andra planeter? Självklart!

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Hmm arg? Blir mest sur eller irriterad ;)
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Gud finns ju inte
65. Vad var det senaste du åt? Färska hallon, mumma :D
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är olika. Beror på person till person!
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom ville att de skulle vara kort så jag inte skulle få nåt smeknamn, men det gick sådär ^^
68. Gillar du senap? Pyttelite på julskinkan
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? That dont kill me only make me stronger
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaaa
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jadu inte en aning
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej men pappa har gjort :P
73. Tycker du om att krama folk? Bara dom jag tycker om :D
74. Skulle du säga att du är trendig? Nepp :P
75. Äger du en digitalkamera? Yes.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm ingen?
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, sånt gör mig irriterad ^^
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Typ alla :P
79. Tycker du att du är attraktiv? Det senaste har jag inte känt de men innan tyckte jag de ibland!
80. Vad är du allergisk mot? Lök ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0