BUDAPEST :D

2012-08-01 klockan 18:45:00
Igår satt jag vid frukosten på jobbet och slösurfade omkring på ryanair´s hemsida. Ska till London i Oktober igen så kikade på priser och tider osv. Då såg jag billiga flyg från Göteborg Säve till olika destinationer. Och till Budapest T2 kostade de bara 20 kr. En sån resa får man aldrig typ men klickade in och de va avgång onsdag och hem fredag för 18:- enkel resa och 36:- 
 
Så ringde Johanna så snabbt jag kunde och frågade om hon ville med till Budapest den 12-14 September och de ville hon. Så med bokningsavgift så gick det på 324:- för oss båda t&r till Budapest. Bokade på värsta coola lägenheten också för en billig peng

Broadway Luxury suite Budapest
 
Ser sjukt nice ut, eller hur?. Blir en snabbvisit men de går så bra iaf! Dessutom får Johanna sin födelsedagspresent. 2 flugor i 1 smäll :D
 
Någon av mina läsare som varit i Budapest och har något som ni rekommenderar som man bara måste se??
 

Kommentarer
Postat av: Nilma

Åå vad kul! :D

2012-08-01 @ 20:28:37
URL: http://www.nilma.se
Postat av: charlie

aww thanks sweetie! Jo da dessa dgr har vart helt ok :)

härligt med massa bilder här hos dig ;)! Kikar också in här varje ggn du uppdaterar dock har jag ej sett bilderna förens nu?

Puss o kram!

2012-08-09 @ 22:59:37
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0