Fredag!

2012-01-06 klockan 19:07:01
Sov fruktansvärt dåligt inatt, max 2 timmars sömn blev de :( Är lite lagom trött nu känner jag! Hatar dessa hjärnspöken och hosta som håller mig uppe på nätterna. Jag vill sova då :P
Upp imorses o lämnade hundarna hos mamma och pappa och gick till jobbet! Seg dag. Började inte bra då jag klantade mig med korvgrillen o råkade bränna fast plast där. Klämde fingarna, slog i huvudet osv.. Ja dagen va seg men hade mkt o göra. Massa fakturering och ändrade priser på snuset som nu kommer gå upp i pris ännu mer! :O
Efter jobbet gick jag hem, käkade, duschade och vilade innan jag gick till Johan o Z i kylan. O här e jag nu. De är på bio så jag har tagit hand om Nikki o Nora. Vi har kollat på Pippi, de har ätit kvällsmat och nu sover de. Somnade jättefort så de va nog trötta godingarna :)
Så nu sitter jag här i soffan och väntar på att min lax ska bli klar så jag kan äta lite middag! O så e de Vampire Diaries på tvn så jag sitter inte i skiten precis även fast de vore kul om barnen va vakna :) Ne nu ska jag ta ut laxen :) Ha en bra fredag!
Nån som tränat nåt idag? Själv har jag inte hunnit då jag jobbat o nu är jag barnvakt! Första dagen denna veckan med lite vila!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mysigt! Härligt med lite träningsvila, man behöver ju det också. Själv har jag inte hunnit träna som vanligt. Men vi var ute alla tre på en rast promenad i det härliga vädret. 7 km blev det så kunde varit värre ;)



Sv: Härligt att kunna ha koll på kalorierna i huvudet. Är lite ditåt jag vill komma. Att lära sig vad saker innehåller på ett ungefär och få ett hum om bra frukostar, luncher osv. För kommer aldrig orka väga och räkna i längden även om det är aningens smidigare nu med det i telefonen. Hoppas du får en fin kväll och att laxen asmakade gott!!

2012-01-06 @ 19:24:40
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0