Fredagen den 30 ;)

2012-01-02 klockan 21:24:15
Började med att jobba fm. 7,30-13,30! :) Dagen gick fort o tur va väl de, jag skulle ju va ledig sen så jag längtade ^^

Efter jobbet kröp jag och hundarna ner i soffan och slöade. Kikade på en film innan jag gjorde mig iordning o tog med hundarna på en promenad. Sen kom Ica o Polly o hämtade mig o vi hämtade Z o drog till Skövde. Handlade mat till nyårsmenyn innan vi mötte upp Bitta på Sigges där de handlades lösgodis ;)

Sen åkte vi ner till bion där vi mötte upp Johanna. Vi skulle ha en tjejkväll med bio och god mat. Vi gick på "New yer´s eve". Helt klart en Fia-film. Den va bra, riktigt bra. O att Zac Efron såg ut som världens perfektaste kille gjorde ju inte saken värre ;)

Efter filmen gick vi till Mangos och åt god mat. Jag, ica o Bitta delade på 3 olika tapas. BBQ-kyckling, nachotallrik och tzatsiki med bröd!



Till huvudrätt åt jag kycklingspett med aioli och vitlöksrostad potatis. Efterrätt orkade ingen av oss vilket va synd för deras efterrätter e riktigt mumsiga ;)



Väl hemma va de bara o sova efter en superdupermysig kväll med mina fina tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0