Torsdag och fredag i Varberg!

2012-07-18 klockan 22:03:40
Torsdagens förmiddag spenderades i Varberg centrum med mamma, pappa, mina kusiner, min faster, hennes gubbe, min moster och hennes gubbe. Och självklart hundarna ;)  Hittade lite smått och gott som vanligt Va riktigt bra väder också, så vi satt en sväng i parken och njöt hela gänget!
 
Tyson vaktade mattes bil <3
 
Sen åkte jag, mina kusiner, moster och faster till Träslövsläge och Tre Toppar. Där avnjöt jag en grekisk special. Delicatoboll, marängsswiss och melon valde jag som är toppad med grädde, färska jordgubbar och gräddbulle. MUMMMMA! :D Älskar deras glass!
 
Grekisk special på Tre toppar :)
 
Spenderade eftermiddagen på en filt med hundarna och min kusin och solade och sov om varannat. Sedan kom det värsta åskskuren och spöregnade så vi fick vänta lite med den årliga tipspromenaden. Sen var vi ca 30 personer som följde efter Siw på tipspromenaden runt campingen! Jag fick 10 av 12 rätt dock fick jag fel på utslagsfrågan :/ Sen grillade vi hos mina kusiner :)
 
Efter regn kom de regnbåge :)
 
Och sen blev de fint väder :)
 
Skulle egentligen åka hem denna dag för att se Winnerbäck. Nu blev de tyvärr inte så :(
 
Fredagen började tidigt. Jag och min moster hämtade Johanna på stationen när hon kom med tåget från Gbg och vi åkte till Ullared. Mkt mindre folk och de blev lite handlat denna dag också ;) Farligt när Ullared e så nära! Sen hämtade vi Niklas och Mattias vid stationen och vi åkte till campingen.
 
Blev lite grejande att få plats 4 personer i min lilla husvagn men de gick. Sen käkade vi en pizza hos mina kusiner och de andra drack medans jag drack cola ;) Jag, Johanna, Mattias, Niklas och Jocke tog min underbara pärla och plockade upp Annelie för att delta i Wheels and Wings crousingen som går igenom Varberg. Min favoritcrousing utan tvekan! :D Va en riktigt rolig kväll med hög musik, fina bilar, underbara vänner och ett glatt besked från pappa att han nu också har köpt en Pontiac Bonneville fast en 1958 som råkar vara både hans och min drömbil. Om vi är lyckliga nu och vill ha hem bilen typ nu? JAAA! :D
 
Kvällen avslutades på Burger King och framme på campingen så däckade vi nog allihopa. Heeelt slut efter en lång och rolig dag :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken slöt bild på hunden o den glassen ser ju ut o va ngt man kan döda för haha :P awesome pics o dgr

aw thanks sweetie vad snällt sagt <3

puss!

2012-07-19 @ 00:03:20
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Carro

Den där glassen ser ju inte liiiiiiite god ut!!!

haha, och ja det är konstigt det där fenomenet :P Jag går dock INTE in på gekås när det är så mkt folk. Vägrar! haha.

2012-07-19 @ 10:21:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: dominic

åh vilken sötishund! vet du har gammal den är?

2012-07-19 @ 14:20:10
URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0