Onsdag den 9 Maj, Rhodos dag 4!

2012-05-16 klockan 21:41:48
Dagen bestod som de andra dagarna med sol, läsande av bok 3 "Revolt", lite pooltennis, en omgång med airhockey, badande och en massa slappande. Underbara dagar helt enkelt :)

Efter poolhänget läste jag, vilade lite och gjorde mig iordning. Sen gick jag och Johanna till Ica och Polly där vi drack lite gott innan vi tog en taxi ner till Faliraki :)

Där avnjöt vi en god middag på en restaurang inne i smeten och drack drinkar! :) Kvällens middag blev chicken souvlaki, älskar de. Helt klart den bästa grekiska maten!

När vi druckit klart drinkarna gick vi vidare till en annan liten bar där Johanna och Polly drack varsin drink, sen tog jag och Johanna en taxi tillbaka till hotellet :)


Johanna med sitt vin :)

Fråga mig inte va vi gör :P

God drink :)

Johanna gav mojiton högsta betyg!

Mysig restaurang!

Goooo chicken souvlaki!

Skål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0