Torsdag och fredag!

2012-05-04 klockan 21:32:25

Torsdag: sovmorgon, not :( sov så dåligt så det var inte sant! Upp och va ute med hundarna. Sen åkte jag till stan och hämtade min datamus och bytte ett par skor och köpte lunch!

Sen åkte jag till Bitta och Gustav och vi lunchade i värmen och pratade. Sen tog vi en promenad och sen va jag tvungen att åka hem och jobba!

Efter jobbat packade jag de sista och städade undan innan jag åkte till Ica och Polly och vi kikade på en film! :) hade Trixie som gossällskap :)

Fredag: upp och jobba. Efter jobbet va jag ute med hundarna innan jag åkte till Z och vi gick och hämtade barnen på dagis.

Va hos dom en stund innan jag gick hem till hundarna. Fixade med disken och min iPod inför resan :) sen åkte jag och hämtade Z och vi åkte till stan!

Köpte lite smått och gott. Sen gjorde jag tacos och nu är jag hos päronen och glor på tvn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0