13 Jan. - dag 4 i London

2013-01-17 klockan 23:19:00
Första dagen jag faktiskt kunde sova lite längre. Helt otroligt :P Johanna åkte iväg och träffade en gammal jobbarkompis medans jag och Malin började plocka lite bland våra saker! Kan ju säga er att vårat rum var kaaaaaos. Totalt kaos. Påsar, kläder, smink och småprylar precis överallt. Sen åkte vi och lunchade innan Johanna kom och vi gick en sväng på primark. Är som vanligt helt omöjligt att gå därifrån utan påsar :P
 
Sen var vi på hotellet och började packa ihop väskorna inför morgondagens hemresa. Och jääävlar i helvete vad mycket saker man köpt. Det var väldigt fullt i allas väskor ^^ Sen började vi förfesta och spelade in en hel del roliga videos som vi ska kolla på någon dag alla tre :) Sen tog vi tunnelbanan till Shepard´s bush där vi letade rätt på en club där vi skulle möta Johannas gamla jobbarkompis.
 
När vi hittar klubben blir vi nekade inträde då vi inte var medlemmar men de löste sig :P Det var Johannas jobbarkompis, hans tjej, en kompis till honom och hans tjej som vi mötte där. Det var väl sådär i början då det inte var så mycket folk men sen började det trilla in folk och de började sjunga karaoke. Kvällen blev superlyckad och även om varken jag, Johanna eller Malin vågade upp och sjunga så hade vi askul.
 
Var dock en "rysk" tjej som ville dansa med mig hela tiden. Var livrädd för henne då hon fick för sig att typ porrdansa mot mig. HAHA var livrädd, smickrande men jag är väldigt straight :) Var superbra musik och jag och Johanna körde vår Teletubbies-dans. Hahahaha! När cluben stängde så tog vi alla 7 en taxi. Vårt sällskap var imponerade över att jag kunde alla låtar som spelades. Men som den musiknörd 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga pics !

Fan vrf kan det aldrig komma fram en sådan brud till moi när man är ute haha

2013-01-18 @ 09:44:56
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0