26 dec-1 Januari :)

2013-01-02 klockan 18:17:00
Annandagen var luuuugn. Var och handlade tacos, spenderade hela fm i soffan framför "hangover 1&2" innan jag gick ner till päronen och gjorde minsta tänkbara :P
 
 
Lyxfrukost framför tvn och tvätta lite :) Sen tillbaka till jobbet efter att ha varit ledig i en heeel dag :D Efter jobbet blev de städning av lägenheten, tog hand om tvätten och bäddade rent. Luktade så gott :) La i mina nya sängkläder jag fick av päronen i julklapp! Passar mig så bra :D
 
 
Upp och jobba! Efter jobbet blev de lugnt, gjorde typ ingenting. De behövdes ^^ Kom ner till jobbet och då hade en kund lämnat en stoooor bit rådjurskött till mig. Jag hjälpte nämnligen honom med att fylla i en travkupong förra veckan och han sa att om han vann så skulle jag få råddjurskött :P Och de fick jag så de räcker till typ 12 personer ^^ Tackar :D Resten av kvällen spenderades i soffan hos päronen gosandes med hundarna :) Luuuugn fredag!
 
(Lilla biten med kött :P)
 
Upp och åka till Kinnarps och Falköping. Fanns 2 affärer som vi skulle till jag och mamma. Jag hittade lite grejer till hemmet på Kinnarps och i Falköping blev de ett peplum-linne och en döskallescarf :) Sen hem igen och fixa lite med hemmet och packa mina saker och flyttade ner till päronen. Vi hade nämligen besök av Ivar och hans fru Eva. Ivar var han som vi hälsade på i USA så de bodde i min lägenhet!
 
Sen var det bara att invänta resten av folket och åka till Övertorp där Maurice hade fixat en irländsk pubafton. Dun Aengus spelade som vi lyssnade på i USA och Malin och Rickard från Fastbacks spelade några låtar sen spelade Maurice fru Victoria och deras band också. Var en mycket trevlig kväll. Jag tillhörde den yngre generationen men hade supertrevligt. Var inte hemma förrän seeent :)
 
 
Blev lyxfrukos hos päronen och en massa prat innan det var dags att åka till Varola och gratta min kusin som fyllt 15 :) Sen var det bara att åka hem igen och sen tillbaka till stan med Z för att handla nyårsmaten. Var riktigt lugnt och skönt inne på Maxi, vi var inne runt 19,30 så då hade de lagt sig lite med hetsen. Dock var en del slut men de fick gå iaf ;)
 
Upp och jobba. Efter jobbet hämtade jag hundarna och åkte ner till Johan och Z där vi gjorde maten och grejade med middagen för kvällen. Nyårsaftonen var trevlig. Supergooood mat och trevliga människor. Mindre kul var att Tyson var så stressad över raketerna så fick sitta med honom i knäet typ hela kvällen. Mattes prins <3
 
 
2013... Och upp och jobba. Seg dag på jobbet och hade gärna stängt någon timme tidigare :P Var nere och handlade en massa gott till mitt kylskåp innan jag och Ica åkte och hämta kinamat :) Kvällen spenderades hos Ica och Polly. Och Enya såklart :) kikade på en seg film och snackade en massa strunt och lyssnade på musik :) Väl hemma så var Johanna hemma efter en veckas frånvaro så vi kikade på film och pratade ikapp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0