Friday night lights...

2013-05-10 klockan 16:59:00
5 säsonger, 76 avsnitt och nu är jag klar med Friday night lights. De har varit mkt football, kärlek och intriger men nu är det slut... Och sista avsnittet var nog det bästa avsnittet av alla genom dessa säsonger. Ett mycket bra slut tycker jag :)
 
Serier har överlag varit bra, lite väl mkt football ibland men samtidigt är det det serien handlar om ^^ Mycket kärlek också och det är för mig viktigt, men...
 
Jag kan säga att det bästa med serien har varit alla dessa olika karaktärer. Det har varit mycket karaktärer i rörelse och det är många som iaf jag har fastnat för. Skulle vilja skriva mina favoriter men det är så många av dom ;)
 
Här kommer lite bilder på de medverkande: 
 
Serien får av mig: 4/5. 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag har tänkt se den eftersom den utspelar sig i Texas, och en del har spelats in i Austin dit vi ska flytta.. Kul att du gillar den!

2013-05-30 @ 09:37:19
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0