Nystart!

2012-08-12 klockan 12:32:59

Legat riktigt på latsidan en längre period! Men när man inte mår helt toppen i psyke så orkar inte kroppen heller! Man blir liksom helt slut och orkar ingenting. Har inte sovit bra på länge och de påverkar såklart också hela dagen! :(

Men nu är det så att jag eventuellt ska iväg på en liten tripp till ett varmare ställe den 18 september och jag känner att jag vill känna mig fräsch och piggare tills dess!

Så nu ska kosten ändras, regelbundna måltider, ut med colan, skippa sötsaker på veckorna, promenera längre rundor 5 dagar i veckan så borde de ge lite resultat på 5 veckor :) kanske tappar något kilo och blir piggare! Win win situation!

Och blir de ingen resa så är det inte hela världen, känner att jag måste men den resan blir helt klart sporren till denna nystart :)


Kommentarer
Postat av: charlie

jag förstår! Fan hatar att blogg.se verkar ha damp sen de fixade om sin design. Jag kan ej ens ladda upp bilder måste ladda upp de via snabb inlägget för och sedan kopiera in koden i dt vanliga inlägget. jävla tid och meck dt tar!!!

Aw vad söt du e tack gumman! De är otroligt sköna! DOck ngt stora men som tur e syns dt ej haha.

puss

2012-08-12 @ 21:50:11
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Sofia

Heja dig! :)

2012-08-13 @ 22:26:00
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0