11-19 December (lååångt inlägg)

2012-12-20 klockan 10:02:00
Upp på tisdagen och åkte till stan med Johanna. Blev lite julklappar och även lite till mig själv. Fyndade en ny resväska med 4 -hjul och som var lilametallic för bara 450:-, rena kapet. Den ska sparas till USA :) Sen var det bara att jobba. Efter jobbet gick jag och Johanna till Erikssons backe och åkte årets första sopsäck. Johanna åkte en ring och jag åkte sopsäck. Skrattade så jag grät, vi måste sett väldigt roliga ut ^^ När Johannas ring gick sönder så gick vi hem och åt köttbullemacka, kikade på Gossip Girl, slog in alla julklappar och drack fanta och rosé! :)
 
 
Upp och jobba på morgonen. Efter jobbet kröp jag och hundarna ner i soffan och bara mös framför tvn :) Sen vaknade vi till liv och jag lämnade hundarna hos mamma och gick ner till Zenita. Vi spenderade kvällen med att prata och baka fudge, mycket trevligt :)
 
 
Upp tiiidigt och gå ut i kylan. -18 på morgonen när jag gick ner till Johan och Z för att sedan gå vidare till dagis och kika på Nikki och Noras luciafirande. De va så söta men guuud va kallt de va :P Sen gick jag hem till hundarna och gav dom mat innan jag begav mig till Anna-Karin. Resultatet på håret har ni ju redan sett :) Sen hämtade jag Z och vi åkte till stan och köpte varsin julgran och en till mamma. Sen var det bara att åka hem och jobba :P Efter jobbet slappade jag!
 
 
Upp och jobba. Efter jobbet åkte jag och mamma till stan. Blev lite handlat som vanligt :) Hundarna fick varsitt täcke, de va så söta så :) Köpte även en slips till Tyson men Tindra fick ha på sig den istället :) Väl hemma tog jag tag i julgranen. Pyntade och hade mig en bra stund, blev riiktigt nöjd med resultatet :) Superfin blev den! Trådlösa julgransljus=en bra investering :D
 
 
Upp på lördagen och gå en sväng med hundarna innan jag började städa. Av någon konstig anledning så städar man innan folket kommer :P Sen gjorde jag mat, kikade på Chuck och grejade tills de var dags att göra sig iordning! Sen kom folket till det årliga julbordet. Var en mycket trevlig kväll med god mat och trevliga människor. Fick även jättefina presenter, tack alla för en trevlig kväll :) Resten av kvällen spenderades i soffan framför "Sagan om de två tornen" med roomie! Sov halva filmen som vanligt ;)
 
 
Upp på söndagen och gick ner till Z, Johan och barnen. Vi klädde julgranen, målade och bakade lite pepparkakor innan jag var tvungen att gå hem och göra mig iordning. Var nämnligen medbjuden på Johannas jobbs julbord så då var man tvungen att se anständigt ut :P Maten var supergoood och jag, Johanna och hennes kollega var de sista som lämnade stället, och då var de kanske 80 pers där ^^ Väl hemma blev de TVD och "Sagan om kounungens återkomst" som av någon konstig anledning var 4 timmar lång, sov väl halva minst :P
 
 
Upp på morgonen och var ute med hundarna och gjorde mat innan Z hämtade mig. Vi och barnen åkte in till Skövde. Var och sa upp mitt gymkort på Energi och gick till VC. Domen från besöket där får ni i ett annat inlägg! Sen hem och jobba. Kvällen spenderades hos mamma och pappa :)
 
 
Upp och jobba. Blev att kolla på det sista avsnittet av Gossip Girl på jobbet, jag kunde inte hålla mig ^^ Efter jobbet var jag barnvakt åt Nikki. Sen när Z och Nora kom hem så bakade vi en sockerkaka innan Johan kom hem och jag och Z åkte till stan. Behövde nya varma och vattentäta skor. Blev 2 par och vi var väldigt effektiva :P Var sjukt mkt folk inne på Elin´s! Sen hem och slappa i soffan hos päronen, var så trött :P
 
 
Morgonpigg som vanligt. Mammas 49-årsdag denna dag :D Hela förmiddagen spenderades med att plocka och ordna hemma, ta hand om tvätten, slå in julklappar osv. Var även ute och gick med Ica, hundarna och Enya. Var riktigt kyligt och HAAALT! ;S Sen jobbade jag och resten av kvällen spenderades i soffan innan Johanna kom hem och vi diskuterade vår resa :P
 
Finaste sällskapet när jag slog in paket <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin den spets tröjan var på dig!

2012-12-20 @ 10:45:04
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0