Morbror <3

2012-12-11 klockan 15:05:00
En tidig torsdagsmorgon den 11 December 2008 är en dag jag aldrig kommer glömma. 
 
Jag bodde nere i källaren hos mina föräldrar tillfälligt och jag hörde att någon var uppe och gick då jag upp. Hela natten hade jag sovit dåligt och när jag gick uppför trappan så kände jag en klump i magen. Något hade hänt, mormor var min första tanke. Hon låg inne på sjukhuset och hon var min första tanke. Mamma och pappa satt i köket och de berättade att min morbror Steffe hade gått bort. Han hade veckan innan åkt in till sjukan för hjärtinfarkt och de hade behandlat honom och han skulle åka hem på onsdagskvällen. Men de blev sent så han stannade en natt till på sjukhuset och hans familj skulle hämta hem honom på torsdagsmorgonen.
 
Men han kom aldrig hem, han dog natten mellan onsdag och torsdag :( Jag tror hela släkten var i en slags chockbubbla. Ingen av oss fattade vad som hade hänt, alla bara grät och det var många tuffa månader. Min 20årsdag och 20årskalas var inte det roligaste jag genomlidit då alla var så ledsna. Och julafton ska vi inte prata om. Min födelsedag och julen har aldrig känts på samma sätt sen den dagen :(
 
Du är så saknad och älskad morbror! Jag önskade att du kunde vara här hos oss och se hur stora och fina dina barn har blivit <3 <3 <3
 
Saknad. Älskad. Stefan Flodin <3
 

Kommentarer
Postat av: Carro

:( krama om.

2012-12-12 @ 10:50:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0