Nedräkning!

2012-07-21 klockan 15:19:52
På måndag morgon är det dags att åka till min favoritstad LONDON! Tänk att de va 8 månader sen sist. Har iofs hunnit med en hel del resande emellan där så ska inte klaga!
 
Kommer nog bli några resor till London efter September då min kära vän Johanna antagligen ska flytta tillbaka dit och lämna mig här i Sverige :( En resa i Oktober/November e redan bokad, eller så fort RyanAir släpper flygbiljetterna! :)
 
Nån mer än jag som älskar London? :) Helt klart min favoritstad!
 
Vinterbild på Big Ben från Piccadilly :)
 
Lite bilder på mig och Johanna när vi va i London i November :) Denna gången är det jag och Zenita som ska åka! Ska bli så kul :D

Kommentarer
Postat av: Nilma

Vad roligt! Klart man inte kan annat än älska London :)

2012-07-21 @ 17:03:42
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Anonym

Ah :) hehe jag köpte en skylt med ngn txt på kommersen. me like dne också. dock e jag ej hundra vart jag har lagt den.

aw dtsamma sweetie.

puss!

2012-07-21 @ 23:46:45
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0