10 saker om mig!

2012-03-12 klockan 21:03:20
Ja de kan ju vara kul att skriva lite om mig själv, sånt som kanske inte alltid kommer fram i mina inlägg!

- Jag är fruktansvärt rädd för ormar!
- Jag är beroende av min iPhone!
- Jag är en sucker för amerikanska high school filmer!
- Jag hatar lök, alla sorter förutom vitlök ;)
- Jag äger 14% av aktierna där jag jobbar!
- Under 9 månader flyttade jag 4 gånger
- Jag kan inte sova om lakanet i sängen är skrynkligt!
- Jag äger nog minst 200 t-shirtar för tillfället! :P
- Jag sover alltid med ögonbindel och öronproppar, kan inte somna annars!
- Jag är utbildad hotellreceptionist men skulle nog aldrig vilja jobba som de ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah jag gav upp dt där :P!



o sweet! Låter nice, har du bild på de? Men det fixar du t dess!



Går dt bra med kost o träning?



aw vad söt du e tack gumman :)! <3

2012-03-13 @ 16:58:27
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja dt var det verkligen! Blir 2 till imorgon :)!

2012-03-13 @ 17:02:25
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0