Måndag-måndag :)

2012-03-05 klockan 21:16:00
Veckorna går som sagt foooort! :P OCh BAJSBLOGG.SE som allldrig låter mig publicera bilder. Hatar inlägg utan bilder men va fan ska man göra när de inte funkar???? Eller e de bara jag som har detta problemet??

Måndag: Intervallträning med Johanna i spåret och jobba :)

Tisdag: Jobba, sen blev de lite tvtittande, en promenad med hundarna, boxpass med Ica och Johanna på friskis, handling på kvantum, sallad och film med Johanna efteråt!

Onsdag: Upp på RPM på morgonen och ett pass på gymmet med Ica och Johanna, god frukost, promenad med hundarna, tvtittande och jobbande!

Torsdag: Långpromenad med Tindra på fm, en riktigt skön runda, städade lägenheten innan de va dags att jobba! Efter jobbet hämtade jag pappa och mammas nya bil och sen va jag hos Malin och hälsade på en sväng, mkt trevligt :)

Fredag: Jobba, tvättade och städade bilen, promenad med hundarna, sen var de dags för The Fastback i Skövde. Åt amerikansk buffé och lyssnade på mitt favoritband, en mycket trevlig kväll med familjen och vänner :)

Lördag: Lite sovmorgon, va och kikade på husvagnar med päronen, sen på 2årskalas hos Nikki. Sen blev de filmkväll hos Ica och Polly. Kikade på "Tintin" men somnade efter halva. TYPISKT!! :/

Söndag: Jobbade åt Maggan, efter jobbet kom Julia och Joni och hälsade på! Sen kom Johanna och vi handlade tacos och de blev söndagstraditionen. God mat och film. Blev en drama ocg sen Harry Potter, men då somnade jag :P

Måndag: Jobba. VIlade efter jobbet, har haft en jävla huvudvärk hela dagen så blev en långpromenad med hundarna innan jag slappade i soffan. Nu e de "SMash" igen så nu ska jag kika på de :)

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

jag har haft samma problem med bilderna men idag gick det!! =) kram

2012-03-06 @ 15:40:57
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Jouline♡

Det lutar åt det vitrinskåpet med lådorna. Kan vara gott att kunna stoppa undan lite skit också^^ vilken jätte söt liten vovve du har i headern :)

2012-03-06 @ 17:47:59
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: BALANSERAD

sv: tack snälla vad glad jag blir att du finns kvar =) <3

2012-03-06 @ 18:40:53
URL: http://balanserad.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahhah du e så söt <3 bra att du e positiv ist för mig då ;)!



okej stannar du ej i polen alls då? Ah skall bli så jävla skönt o koppla bort vardagen, vart på tok för mkt de senaste månaderna. o ej fel o festa lite ;)



aw thanks sweetie! :) ny utmaning hehe. asså men har du ej den appen? Som man kan skriva in o få x antal kalorier??



puss

2012-03-06 @ 21:41:29
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Carro

hm, konstigt att det itne fungerar.. jag kan alltid lägga in bilder.. eller ja inte med appen på mobilen, men på datorn iaf :) Hoppas det löser sig för dig med det.. men det kan vara om bilden är för stor, så tänk på det och prova gör den mindre om det itne funkar =)

2012-03-06 @ 21:48:31
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0