Shoppingen i USA - del 3 de sista sakerna :)

2012-11-21 klockan 22:10:00
 
Idag anlände de sista grejerna från USA i en container! :) Har lite saker som jag inte kommer visa då det är julklappar och presenter till mina kära vänner och deras barn :)
 
 
Ett kilo med M&M´s peanutbutter. Jag är i himlen, som jag dragit ut på min lilla M&M påse jag har haft här hemma i 2 månader ^^ Idag kan jag äta upp de sista med bra samvete för nu har jag iaf så de räcker ett bra tag framöver ;)
 
Tavlan har ni ju sett tidigare, visst är den fin? Nu är det bara vart man ska göra av den i lägenheten? Vill ju att den ska synas och ge ett intryck direkt när man kommer in :)
 
Och så är det mina 2 fina kitchenaidar! Den lite ljusare som är ett mycket bättre kort på är den som ska säljas. Den är pistagegrön men inte riktigt min färg. Är mer för den andra jag köpt, den är iceblue och så niiice :D Längtar tills jag har tid att baka nåt riktigt gott! Blir nog en omgång med lussekatter innan helgen är över ;)
 
Sen köpte jag även några söta julgrejer och en IB-laursen inspirerad skål som matchar köket :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda - 46,3 kg

Åååh vad mycket fint du köpt! Sotis som fan! :)

Tack förresten! :) Hur går det för dig?

2012-12-01 @ 19:21:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0