21 Augusti-6 September!

2012-09-07 klockan 16:05:27
Detta har hänt sen sist: 
- Spenderat mycket tid med hundarna. Gosat och promenerat :)
- Gjort god mat till Ica, Polly, mamma och pappa :)
- Bitta och Gustav va på fikabesök!
- Johanna, Linda och John va på besök och Johanna hade gjort en god tacosmörgåstårta :D
- Ätit på Mandy´s Diner i Töreboda med mina föräldrar, faster och hennes familj. Mandy´s diner är en 50-tals restaurang där man får sina hamburgare i små bilar :)
- Varit och hälsat på min kusin och sötaste Signe <3
- Bokat resa till USA :D
- Firade Z´s födelsedag med hamburgare och en film :)
- Bakade macarons för första gången! Succé!
- Varit inne på matfestivalen en sväng och käkat lite!
- Spenderat lördag och söndag i Stockholm med vänner. (Inlägg om detta kommer)
- Varit med Johanna och kikat på vårat älskade SOA!
- Kollat på för många "The big bang theory avsnitt" ;)
- Och självklart jobbat och packat :P
 
Blir inte så många bilder då jag tömt mobilen på alla kort så jag kan ta en massa nya :D
 







Kommentarer
Postat av: Eleonore

Så mycket du hunnit med, den restaurangen verkar otroligt charmig!

Ja du lyckades ju jättebra, trodde du gjort det flera gånger :)

2012-09-07 @ 18:22:01
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Sofia

Du verkar haft fullt upp. Härligt. :)

2012-09-07 @ 18:35:10
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0