Klant-Fia

2012-09-28 klockan 02:22:39

Var inne på best buy i lördags och beställde en kitchenaid i grön. Skulle ha en mintgrön och den såg så ut på bilden men när vi kommer hem så ser jag på nätet att den är pistagegrön :/ jag gillar pistagegrön men det var inte den färgen jag tänkte mig! Så avbeställde av den men den skickades iaf så nu är jag fast med 2 stycken ;)

Så är det någon som är intresserad av en pistagegrön kitchenaid som kommer anlända till Sverige om ca 6-7 veckor så hojta! Kommer självklart vara ett bra pris på den samt att den är exklusiv för den färgen inte säljs i Sverige :)

Nu är allt packat och om ca 9 timmar sitter vi på planet från Mobile till Houston för att sedan byta till New York och sist men inte minst anlända i Stockholm :) Vill inte åka hem men ibland måste man göra saker man inte tycker om har jag hört ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0