Lite bilder...

2013-04-22 klockan 16:50:00
Sen sist :) Glömmer bort att skriva så får bli ett megainlägg med bilder och lite text, hoppas jag inte tråkar ut er :)
 
Fick en karta över USA av en kund som är väldigt engagerad av vår kommande roadtrip.
 
Johanna gjorde enchiladas till mig :)
 
Hade en stressig lördag på jobbet så när det lugnade ner sig lite satte jag mig och planerade lite :)
 
Spelkväll med Ica, Polly, Z, Johan och Jacob lördagen den 13. Här spelade vi "Ryktet går" och Jacob målade en fin cheerleader tycker jag :)
 
Jag och Polly hade ett rejält övertag när vi spelade "Med andra ord", dock vann vi inte, dåligt av oss ^^
 
Tog ut min pärla :)
 
En fullspäckad onsdag med en 7,5 km promenad i svår terräng med Johanna och hundarna efter jobbet. Johanna ramlade så hon blev lite smutsigt, sen städade vi altanen på baksidan hos oss och kvällen avslutades med en pizza från prebende och några avsnitt av "Suits" :)
 
Mysfrukost med Johanna, Bitta, Zenita, Ica och Enya :)
 
12 arbetsdagen i rad var avklarad och de firades med att åka till Mullsjö, där jag bodde för typ 7 år sen!
 
I lördags blev de en heldag på Ullared ihop med Johan, Z och resten av Sverige ;)
 
Och igår hade jag en underbar söndag med en rensning av trädgården, montering av Nikki och Noras födelsedagspresent-studsmattan, söndagsmiddag hos päronen, solade i 2 timmar och fick lite färg, promenad med Ica och hundarna, ballerinaskors-premiär, födelsedagsfika för Ica och korvgrillning på balkongen och en massa avsnitt av "Suits" :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hotellet har wifi, men min lilla syster tycker jag är tråkig som vill ha med datorn och vi är ju bara borta i tre dagar, så kan ju uppdatera med en massa inlägg när jag kommer hem igen.
Ser ut som du haft det riktigt trevligt sen sist du uppdaterade. :)

2013-04-22 @ 17:26:21
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Linda -50,5kg

Tack för dina fina ord! Hur går allt för dig? :)

Vill också på roadtrip i USA. Får jag joina? Hehe ;)

2013-04-22 @ 18:31:14
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: captivatedminds.blogg.se

Ser ut som en riktigt spännande vecka! Ullared är så galet roligt men det går ju inte att åka dit utan att spendera en förmögenhet... XD

Svar: tack, jag önskar att jag kunde se det själv men jag får lita på alla er som säger att ni ser det ^^

2013-04-23 @ 15:39:03
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ser ut som du haft det väldigt bra. :)

2013-04-23 @ 19:04:58
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0