Lite...

2013-08-29 klockan 21:29:22
serier jag plöjt igenom under sommaren :)
 
Maraton-kollat(helt nya serier som jag aldrig kollat på tidigare)
- NCIS Los Angeles. Är helt klart helt såld på denna serien och längtar och väntar på säsong 5 nu.. Team Densi, det säger allt ;)
-The nine life of Chloe King. Visste att det bara var 10 avsnitt av denna serien men ville ändåså se den. Och ja, jag hade fortsatt och kollat på den för den var helt okej!
- White Collar. Köpte säsong 1 för typ 2 år sen men blev aldrig att jag kollade på den. Men nu är jag på säsong 4 och kan inte förstå hur jag kunde vänta så länge?!?
 
Serier som pågått under sommaren men har säsonguppehåll nu:
- Awkward
- Teen Wolf (avsnitt 12 var utan tvekan de bästa avsnittet av Teen wolf någonsin)
- Baby Daddy
 
Serier som jag följer just nu:
- Rookie blue
- Suits
- Pretty little liars
- The Fosters
 
Väntar något enormt nu till ( dagarna är det datum man kan se de i Sverige ) 
- Sons of anarchy - 11 September
- New Girl - 18 September
- NCIS Los Angeles - 25 September
- Nashville - 26 September
- Revolution - 26 September
- The big bang theory - 27 September
- Hawaii 5-0 - 28 September
- Hart of Dixie - 8 Oktober
- Beauty and the beast - 8 Oktober
- The vampire diaries - 11 Oktober
- Arrow - 10 Oktober
- Grimm - 26 Oktober
- Suburgatory - någon gång under hösten, datum är inte släppt än!
 
 
Snart dags, som jag väntat...... Antar att jag inte är ensam om att vilja se SOA s06e01? :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Finns så många bra serier :D

2013-08-30 @ 17:21:50
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Var en del serier det där...

2013-08-30 @ 17:41:35
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

Kul och få veta :D

sv: Åh vad härligt att du hissar klackarna :)

2013-08-30 @ 19:39:00
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Frida

Då är vi två, jag vill också bara resa, men jag har ingen som vill resa med mig. :( Jag är inte såååå sugen på att åka själv faktiskt.
Jag har inte sett en del av SOA säsong 5 en gång. :(

2013-08-31 @ 09:54:36
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0