Min helg :)

2013-08-26 klockan 18:37:52
I fredags jobbade jag förmiddag. När jag slutat så slappade jag och hundarna en sväng innan Sara kom och vi var ute och gick, gjorde tacos och kollade på One Tree hill :)
  
 
Lördagen började med en rejäl sovmorgon innan jag vippade av bilen och jag och Sara drog oss till Skövde flygfält. Där var det biluställning i solen, mycket bilar och härlig folk, blev lite heminredning i Pontiac-stil handlat också :) Pappas fina bil vann 2:a pris för finaste glidare, synd att vi kom så sent för annars hade han alla gånger vunnit :P Sen åkte vi hem och solade på baksidan och gosade med hundarna innan Sara åkte hem och jag gjorde redo för kvällen.
 
Ica kom och vi gick över till Annelie och firade att hon fyllt 30. Stannade drygt 2 timmar innan vi var tvugna att gå hem till mig och fortsätta förfesten. Sara, Helen, Ida och Johanna var hemma när vi kom dit så vi spelade 5-kamp, skrattade så vi grät typ och lyssnade på musik. Sen svängde Mattias förbi med Jocke och Emil så spelade vi ölspelet och dansade ^^ Vi var på Olstorp vid 00.00 och på scenen stod Björn Rosenström, sommarens måste!!! :) Hade en härlig kväll med mycket skratt, somnade gott på soffan vid 3,30 :)
 
 
 
Vaknade upp med lite huvudvärk så förmiddagen spenderades med pannkakor och Sons of anarchy i soffan innan vädret lockade mer. Så tvingade med mig roomie ut i solen och vi låg och solade, pratade, skrattade och spelade musik, perfekt söndag :) Sen blev de bakis-middag innan jag, mamma, pappa och hundarna drog ut på en pw med intervaller i spåret, nytt personbästa. Helt otroligt med tanke på att jag var väääldigt seg ^^ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt gryyyyyymt jobbat!!!! PEPP PEPP PEPP på dig!! =) Hänger gärna med på en PW också någon dag! Det är super kul att träna tillsammans med dig och hundarna!

Tack så jätte mycket för en suuuper kul lördag! Helt klart den bästa på länge!! Det måste vi göra om! :)

2013-08-26 @ 20:08:04
URL: http://rizzy.blogg.se
Postat av: Anonym

Aw tack gumman! De e sjukt bekväma de skorna!

Denna helgen tillbringades i Sthlm - hur mysigt som helst!! :) hur har din helg varit sj?

Sorry för sent svar!

Ah dt har vart lite mkt nu d senaste. Fick reda på att jag har cellförändringar i livmodern också. Tar liksom aldrig slut!!

Känns jobbigt och behöva opereras igen. En månad exakt från och med imorgon. Försöker ej tänka på dt.

Puss

2013-08-26 @ 21:59:22
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hej! Du var intresserad av vitamin B5 som jag klickade hem för några dagar sen! Nu finns det ett inlägg på bloggen där jag berättar vad jag tycker om produkten! :)

2013-08-27 @ 16:20:02
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: Frida

Låter som en riktigt trevlig helg det. :)
Jag väntar på att säsong 5 av SOA ska komma hem i brevlådan, därför jag inte har sett den. Sen har vi så segt internet så jag orkar inte kolla på datorn heller direkt! Måste pröva att resa själv någon gång i alla fall. :)

2013-08-31 @ 21:00:45
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0