Ukraina Juni 2012 - del 5

2013-02-09 klockan 14:56:58
Upp tidigt på måndagen. Plockade ihop alla saker och väckte Hanna och Anna som åkte med mig i taxin till flygplatsen. Vi fick även sällskap av en kille som också skulle åka hem. Väl på flygplatsen checkade jag in väskan och träffade 2 andra svenska killar som också skulle till Istanbul-Göteborg. Sen satt jag och väntade på flyget. Var ett fullproppat flyg från Kiev-Istanbul. Hamnade bredvid 2 svenska killar. En som skulle till Stockholm och den andra var en av de killarna jag träffat tidigare. Det var 4 svenskar på hela planet och vi hamnade 3 svenskar på samma rad, lite komiskt ^^ Sov nästan hela resan till Istanbul, var ganska trött!

Väl framme i Istanbul var det dags att gå igenom säkerhetskontrollen och vänta på plan nr2 till Göteborg. Väl på planet fick jag ett eget 3-säte, nötter, filt, kudde och hörlurar innan det var dags att lyfta. Var riktigt blåsigt men vi lyfte och resan till Göteborg gick bra. Väl på Landvetter var det bara att hämta väskan, ta bussen till centralen och hoppa på ett x2000 till Skövde. Där hämtade Annelie mig och sen var jag ääääntligen hemma. Trodde aldrig att jag skulle våga att flyga en sån resa själv, är väldigt feg när det gäller att göra saker själv men jag klarade de. En stor bedrift för mig :) Fick även en fin blomma av underbara Zenita som en välkommen-hem present!
 
Min prins lämnade inte mig på hela kvällen <3

Kommentarer
Postat av: charlie

Aw vad du är gullig! Haha blir så glad så :)!

Jo man kan tro att man mår bra utan mens men efter ngra månader så börjar kroppen må dåligt o man mår piss. Mår bättre nu när jag har fått mens kroppsligt over-all. Sen ökar cancer risken i livmodern om man ej får mens.

Ja jag är skit glad för jackan! Hade på mig den idag, kännde mig schnöööööögg :P

Hoppas halsontet ger sig!

Puss!

Puss!

2013-02-09 @ 15:57:42
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: basebollivet.blogg.se

Haha kul att svenskgänget hamnade tillsammans :)

Svar: Ja vi bor i St. Louis. Utöver baseboll finns det en hel del kul att uppleva faktiskt. Jag brukar ta med mig folk till "the Arch", åka upp och titta på utsikten därifrån. Det är mäktigt. Budweisers bryggeri är coolt. Vi har ett zoo som är awesome. Mississippifloden såklart. Sen finns det alltid kul saker att göra om kvällarna vad man än gillar för något :) Det förstår jag, det är klart man ska se en match när man är i USA. Det är en upplevelse som är mer än bara sport faktiskt. Familjer kommer dit och gör heldagar av det. För arenorna är mer som parker och det sitter folk och äter picnic och likande runt omkring flera timmar innan det drar igång. Så det är riktigt skoj! :) Självklart rekommenderar jag att se Cards spela haha.

Han har en riktigt härlig röst. Nej han har inte det, vi var ju och träffade honom för bara några veckor sedan och säsongen är inte igång men han skulle försöka hinna förbi någon gång i år. han har ju ett tight schema han också :) Jag får nog göra det. Jag tror jag och Nik (som är förlovad med en annan kille i laget) låter honom sitta mitt emellan oss såfall haha.

Han blir nog lite trött men å andra sidan är det bara för honom att träna upp sig på att svara på frågor igen. Ny säsong, nya intervjuer. Dock så kommer dessa frågorna vara betydligt tuffare än de han får under hela säsongen.. haha.

Det tycker jag var ett bra svar. Och i vilket fall som helst så bryr vi oss inte. Det är dock roligt varje gång att skriva när vi gör sådana saker för en stor skara verkar tro att vi är superglammiga 24/7. Men igår firade vi att han ÄNTLIGEN skrivit nytt kontrakt och en lönehöjnng med pussel och pizza. Det är bästa typen av kvällar enligt mig.

2013-02-09 @ 16:44:53
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0