Ny dator...

2013-01-30 klockan 18:20:00
Ja jag måste nog börja tänka på att köpa en ny dator. En ny minidator då min rosa börjar ge upp! :( Hade en liten svart som vi fick till jobbet ett tag men den fick mamma och pappa ta då deras dator la av efter 10(!) år! Är supernöjd med min rosa Samsung NC10 men nu är det dags att förnya sig.
 
I min familj är det brorsan som är datageniet och enligt honom kan man inte köpa något annat än Apple produkter. Jag är dock skeptisk för det enda jag gör på datorn är att surfa och lyssna på musik. Spelar inget spel eller använder några program som tex photoshop osv så behöver ingen avancerad dator egentligen...
 
Meeeen dom är så satans dyra :/ Närmare 10 000 för en datorj'vel :P Jag tycker också om apple produkter men får verkligen fundera på om jag verkligen vill lägga så mycket pengar på en dator. Måste spara till USA men en bra och smidig dator är något jag behöver även där!
 
Någon som har en Macbook air 11 eller någon annan bra mini-pc till ett bra pris? :)
 

Kommentarer
Postat av: Z

Tycker du ska köpa en billigare dator o så köper du en mac i usa sen för de är väl billigare där?

2013-01-30 @ 22:15:17
URL: http://tindrali.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0