22 juni - dag 4 i London

2013-07-01 klockan 22:18:54
Vi sov gott när klockan ringde för frukost. Men vi ville ha frukost så vi studsade upp, käkade frulle och la oss igen. Vi skulle väl ställt klockan för vi vaknade vid 13,30 ;) Vi som skulle vara i Hyde park och fira Swedish midsummer vid 12 ;) Men vi skippade faktiskt midsommarfirandet då det regnade och var riktigt kallt ute :(
 
Så vi slappade en sväng innan vi gjorde oss redo för att åka till Piccadilly och käka lite. Tanken var att äta på Planet Hollywood men 1 1/2 timmes väntan kändes inte okej för oss ^^ Så vi valde Prezzo och jag tog deras underbara Pollo carbonara :) Efter maten gick vi till Captain´s cabin, en mysig pub vid Piccadilly och drack goda svenska cider. Passionsfrukt och apelsin-ingefära, supergoda bägge två och dessutom från vårt svenska rekoderlig, fast har aldrig sett dom i Sverige ^^ Vi satt där länge och drack, skrattade och flummade :)
 
Sen drog vi vidare till Camden och en härlig pub som hette Camden eye precis vid Camden town stationen. De spelade superbra musik och vi blev kvar där en lång stund innan vi drog vidare till Jazz-klubben där de spelades 80 och 90-talsmusik. Jag kände mig dock lite dålig och hade rejäl huvudvärk så medans tjejerna skakade rumpa så slappade jag i deras sköna soffa och spelade mobilspel. När klubben stängde vid 3 köpte de andra två mat och vi tog bussen hemåt. Var hemma runt 4,30 så då var det bara att sova :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0