23 Juni - dag 5 i London

2013-07-02 klockan 10:05:00
Morgonen började tidigt, vi skulle nämligen checka ut och packa våra väskor och tömma rummet på alla våra saker. Vilket inte var de lättaste ^^ Men strax innan 11 var vi klara och begav oss med all vår packning till tunnelbanan och tog oss vidare till Victoria stationen och försökte leta rätt på hostlet vi bokat för natten. Tillslut hittade vi det och där lämnade vi våra väskor och begav oss iväg. Vi hittade ett supermysigt litet mexikanskt hak sådär åt vi lunch innan vi åkte till Camden. Att åka buss i London en söndag är väl nåt av de värsta man kan göra, de tar sån jääävla tid ^^
 
Väl framme i Camden gick vi omkring vid Camden lock och in i Camden Stable market och strosade. Det är så mysigt där, ni som varit där vet vad jag pratar om :) Handlade lite vattenpipstobak och kol så nu kan vi röka vattenpipa här hemma igen :) Sen begav vi oss till Primark igen för en sista tur, Helen gav upp och strosade iväg på egenhand på Oxford street medans jag och Johanna shoppade upp de sista pengarna ^^  
 
Sen tillbaka till hostlet där vi checkade in Johanna. Vi hade nämligen bara bokat en säng i hennes namn för vi skulle kunna ha väskorna där, sjukt smidigt :) Så vi gjorde oss redo, bytte om, packade om väskorna och grejade lite innan vi begav oss mot Piccadilly. Vi tänkte käka på puben vi var på kvällen innan men de hade slutat servera mat så vi fick gå till Waxy O´connor´s där vi käkade middag och bara njöt av den sista kvällen i London :) Maten va inte så god men sällskapet var kanon som vanligt :D Sen gick vi förbi Cool Brittania och kollade på deras saker och Johanna träffade sin gamla jobbarkompis Nancy.
 
Sen var tanken att vi skulle åka till karaoke-klubben i Borough men vi var sega så vi drog oss tillbaka mot hostlet. Det var en otäck incident på bussen då en kille började spotta, slå och skrika på en busskontrollant, riktigt obehagligt :/ Förstörde lite av kvällen för oss alla tre tror jag! Har aldrig känt mig otrygg i London någonsin men i den situationen kände jag mig väldigt liten och rädd! Väl framme på hostlet lånade vi wifit en stund och bara slappade innan vi släpade ut alla våra väskor till gatan och slängde in nykelkortet och gick mot bussen...
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Roliga foton ni tog på er. Verkar grymt där!

2013-07-02 @ 12:18:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Men så härligt. Ni ser ut att ha det riktigt bra och det låter ju som det också :)

svar: Haha.. jag ligger säkerligen på år. Oh my. Vad säger du, ska jag våga kolla? ;)

Det tycker jag låter som en bra plan. Paris är lovely.

2013-07-02 @ 16:11:13
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0