Öland 20-21 Juli 2013

2013-07-23 klockan 20:18:00
Jag och Johanna fick ett ryck i fredags och bestämde oss för att åka ner till Niklas och Mattias som campade på Öland. Vi sov några timmar och åkte vid 5 på morgonen i Super-Polon och hundarna. Resan ner gick bra och vi var framme på drygt 4,5 timmar :)
 
Väl framme njöt vi av solen, badade i havet och slappade. Var hur gött väder som helst :) Dock lyckades jag bränna mig(!!!!), vilket är konstigt då jag redan har grundfärgen men brände mig gjorde jag iaf. Stark sol på Öland ;) Vi grillade till lunch och grillade till middag, supermysigt och gott. Hundarna njöt av camping-livet. Vi bodde så perfekt så vi hade en stor plan gräs för oss själva så hundarna kunde springa fritt och njuta för fulla drag :)
 
Kvällen spenderades i förtältet med en massa prat och slappande. De andra drack men jag var trött och inte alls sugen på alkohol(de räckte förra helgen). Natten blev mindre rolig men tillslut blev de några timmars sömn som tur var!
 
 
Söndagen bjöd på strålande väder och trötta människor. Sov superdåligt så var mer död än levande :p
Förmiddagen spenderades med vovvarna i gräset och läste en bok och bara slappade. Sen käkade vi lite lunch innan det var dags att packa ihop och åka hem.
 
Var trött så ville komma iväg i okej tid så jag inte blev för trött. Bilfärden hem gick helt okej, va varmt för hundarna och oss men vi överlevde :) Väl hemma var jag förbi päronen innan de blev slapp i soffan framför "Footloose" och "Fast and furious 6" :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0