Veronica Mars - filmen!

2013-03-20 klockan 13:07:43
Jag är ett äkta Veronica Mars - fan. Upptäckte serien för ca 4 år och var såld. Tror jag kollade klart på säsong 1 och 2 på mindre än 4 dagar ^^ Säsong 3 var inte en favorit hos mig och ärligt talat så slutade serien väldigt dåligt, extremt dåligt!!! De var meningen att de skulle bli en säsong 4 men de blev aldrig så, och under flera års tid har det även ryktas om en film....
 
Och nu verkar det som att drömmen blir verklighet... LÄS HÄR!
 
 
Jag är lycklig. Veronica & Logan, mitt favoritpar :D
 
Har ni sett Veronica Mars? Om inte så rekommenderar jag den, den är min favoritserie all times!

Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Jag fullkomligt ÄLSKAR den serien. Eller älskade. så en film ? JA TACK

Men visst blir man? Galet söta ju! Haha det är bra att du får vara det... en vettig karl kan vara bra att ha. Jag har en karl, vet inte hur vettig han är dock ;)

Det är verkligen töntkul. Fånigt kul.

Nej man vill ju aldrig bli dödad, inte ens på skoj..

Ja det är ju tur att vi går mot ljusare tider. Sen kommer jag att börja med att åka till Arizona och Cali efter det, så min vecka hemma i STL kommer nog vara okej haha. Vår hund är så liten och van vid att flyga så ahn brukar följa med, men annars får han vara med sina hundkompisar hemma. Vi brukar turas om att hjälpa till med hundar då nästan alla basebollfamiljerna har hund..

Nej man börjar ju undra hur dem fungerar. Man kan ju tycka att man i alla fall kan lugna ner sig lite, ungarna var ju livrädd. Ibland skulle man vilja ge dem en uniform och skicka ut dem på planen. Det är inte så lätt!! Att D skulle skada sig för att han inte vill spela är bara bisarrt tänkande. Han älskar det han gör.

Vad roligt att du gillade det, var rätt roligt att svara på de frågorna. Väldigt annorlunda :)

2013-03-20 @ 13:55:09
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: charlie

hehe okej men bra att dt ej var värre än så och att du mår bättre nu! :)

Fan vad du var smart där! Tanken har ej slagit mig att han kan haka på ngt sådant i framtiden? Haha tror ibland att han kmr vara en liten plupp för evigt haha.

Hehe ja jag förstår dt spec med tanke på hur mkt du reser. du e som min mamma hon älskar o resa! Men tycker dt e bra att du sparar in pengar till USA dt kmr och vara värt dt!

Puss gumman

2013-03-20 @ 14:05:42
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Frida

Va härligt! Åker du med föräldrarna eller med kompisar då?
Okej, ja men då förstår jag att du inte kan äta LCHF. :)

2013-03-20 @ 20:28:25
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: linnea

aldrig sett :p

2013-03-20 @ 22:51:06
URL: http://linneakin.blogg.se
Postat av: Frida

Åh var roligt, vilka delstater ska ni besöka då? Ja vet att det var 38 men nämn bara några :)

2013-03-21 @ 05:26:34
URL: http://rockabillygirl.se
Postat av: Frida

Jag ska ha en frågestund på bloggen från och med i morgon klockan 11. :) Ställ gärna någon fråga! :)

2013-03-21 @ 06:19:24
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0