Lite bilder sen senast :)

2013-05-06 klockan 11:50:00

 
 Uppifrån och ner:
Tyson var hos veterinären och stackarn blev av med 8 tänder och jag kände mig som världens sämsta matte :/ Tindra och jag saknade honom medans de timmar han var borta, aldrig mer att vi ska lämna bort honom. Han är ju vår prins <3
 
Myskväll med Ica, Zenita, Sanna och Malin på relaxen på arenan. En mycket trevlig kväll, vi var helt själva typ äventyrsbadet ^^ Efteråt blev de mat på Oleary´s, myspys :) När Johanna kom hem så testade vi att packa ner mig i en Gekås påse och de gick :)
 
Pubafton i Berg med country-musik med roomie!
 
Hittade dagens sanning om Christian Grey ;)
 
Träffade de senaste tillskottet i Bitta och Robbans familj, Melker. Han kom till världen den 21 April :)
 
Var fint väder den 1 Maj så pärlan fick komma ut i värmen lite :)
 
Hundarna och jag solade på baksidan i fredags och njöööt! De ska verkligen ligga precis bredvid mig ^^
 
Idag har jag varit och firat Nora som blir 5 år idag. Zenita hittade ett gammalt kort på mig och Jacob från deras bröllop den 7 Augusti 2010 :P 

Kommentarer
Postat av: JD - Masa på

haha snygg ullared bild!! :D
och fin tårta!

2013-05-06 @ 19:47:21
URL: http://josdil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0