Redhead!

2013-09-05 klockan 23:54:50

Efter mycket velande så bestämde jag mig för att bli brun-röd i håret :) Har aldrig varit det tidigare och jag tänkte varför inte? Så nu blev de en omgång med mörkt, några ljusa slingor och sedan en omgång med rött!

Så summan, de blev en lite rödhårigare Fia idag och så jävla nöjd jag är! Kände mig seriöst som en helt annan människa efteråt :) På bilderna under så syns det inte så bra för i verkligheten är det verkligen rött, svart, brunt och lite skiftningar i lila! Blev verkligen så sjukt bra :)
M


Kommentarer
Postat av: Frida

Rött är snyggt, längtar till jag ska färga håret strax innan avfärd till Kalifornien. :)

2013-09-07 @ 08:02:53
URL: http://rockabillygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0