Mån-fre v15!

2011-04-16 klockan 15:29:33
Mån: Upp o jobba. Mådde pyton verkligen. Sån jävla huvudvärk, värk i kroppen o ont i halsen :( Inte alls kul! Spenderade eftermiddagen i sängen med hundarna. Vi bara sov o myste :) Va 1 år sen min farmor dog denna dag, saknad <3

Tis: Låg hela förmiddagen i sängen, mådde inte alls bra men va tvungen o jobba. Dagen på jobbet gick segt, typiskt när man inte mår bra! Efter jobbet gick jag o la mig tidigt, huvudvärken va så otroligt jobbig :(

Ons: Upp o jobba morgon.. Efter jobbet så sov jag o hundarna. Mådde fortfarande dåligt :( Så framåt kvällen blev de TVn, Glee, Greys o Off the map som vanligt :)

Tor: Sov ut, mådde lite bättre. Huvudvärken va iaf borta men halsen hade fortfarande ont :( Tvättade o greja i lägenheten på fm innan jobbet. Sen va de bara o jobba o efter jobbet slappade jag :)

Fre: Upp o jobba morgon. Hade sjukt mkt folk på fm, sista dagen med dubbdäck igår^^ Så va lagom snurrig när jobbet va slut.. Haha! Jag o hundarna låg o slappade innan jag började städa hemma. Vek tvätt, diggade musik o plocka o diskade. Min diskmaskin har som vanligt gett upp. Så förbannat störande!!! :@ Sen kom min moster o hälsade på hundarna o sen gick vi hem till mamma o pappa. Där gjorde jag pastasallad o spenderade resten av kvällen framför tvn. Skööönt.

Ingen rolig början på veckan med huvudvärk, halsont o feber.. Men nu mår jag bra såhär på lördagen. PEPPAR PEPPAR! ;D


Såhär slappa har vi vart denna veckan jag o hundarna :)

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

haha så söta men slöa ;)

2011-04-16 @ 17:32:42
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0