Mån-sön v14!

2011-04-13 klockan 18:10:46
Måndag: På förmiddagen o grejade i lägenheten lite. Pysslade o plockade iordning lite innan de va dags o jobba. Zenita, Johan o barnen va förbi när jag jobbade o köpte däck :) Efter jobbet gick jag över till Annelie o vi kikade på en film, "due date", va sådär! Sen va de bara hem o sova ^^



Tisdag: Upp o jobba på morgonen, gäsp! Fick jobba 2 timmar extra då mamma va iväg med Tindra o vaccinerade henne. Så nu är hon fullvaccinerad o får träffa andra hundar :) Efter jobbet la jag o hundarna oss i soffan o glodde på "Veronica Mars", va sånt tråkigt väder :( Sen kom Ica o vi åkte in till stan o köpte godis på sigges o hämta kinamat på Thaihouse. Sen hem till Ica där Bitta, Robban o Polly va. Vi spelade kort o kikade på "Charlie st Cloud". Mkt mkt trevlig kväll :)

Onsdag: Mamma kom med hundarna på morgonen så vi busade en stund innan vi somnade om till halv 10. Skönt :) Sen kikade vi på tv o slappade innan jobbet. Under tiden jag jobbade så ringde Johanna. Hon kom på en asbra idé som jag berättar om sen. Efter jobbet gick jag o mamma en promenad med hundarna innan tvkvällen va räddad. "Glee", "Grey´s" o "Off the map". Under "Off the map" ringde Johanna så vi snackade en lång stund o planerade lite :D



Torsdag: Upp o jobba morgon.. Alltid lika roligt. Efter jobbet gjorde jag antagligen inget speciellt som vanligt ;) Glodde på tv eller datorn ;D

Fredag: Grejade i lägenheten på fm. Fick reda på att min polo inte gick igenom besiktningen :( Fick reda på hur mkt jag fick tillbaka på skatten.,. o om vi säger såhär.. De va över 10 000 med råge ;) Nice som fan eftersom jag fick betala tillbaka förra året ^^  Va allmänt glad på jobbet :) Efter jobbet så åkte jag med Annelie till City Gross i Skara. De va en mkt trevlig stund på City Gross med Annelie. O trevlig biltur :D Alltid lika kul o spendera tid med henne :) Sen somnade jag på mamma o pappas soffa, trött som fan ^^

Lördag: Vaknade rätt tidigt o gick ner till päronen o åt frukost. sen gick jag o hundarna hem o städade. Eller ja, dom sov i sängen o jag städade. Så rent o fint de blev :D Härligt.. Sen kom Kalle o vi åkte o plocka ut min underbara sommarbil, Pontiac bonneville 1960 cab :D Älskar min bil <3 Dock lite bekymmer o få igång den men de löste sig när pappa kom o grejade lite med fördelarlocket.



Sen kom Ica o Polly o jag o Ica tvättade o polerade bilen medans Polly instrallerade den nya stereon :D sen åkte vi o hämtade Icas bror o tog en sväng i de härliga vädret. Sen grillade vi hemma hos mig innan jag fick ut o åka en sväng till., Denna gången va brorsan o hans kompisar med. Väl hemma igen gick vi till Icas päron där vi fastnade o spela chicago, kul som fan! När vi gick hem till mig så kom Annelie på vägen så hon fölkje med hem. Vi skulle kolla på film men slutade med att vi spelade "jag har aldrig" o drack lite cider, en perfekt dag <3<3<3



Söndag: Upp o gå ner till päronen o hundarna. Mamma o pappa åkte till stan o jag o hundarna skypeade med Johanna. Vi beställde en resa till Plantanias, Kreta, så den 26 April åker vi :D :D :D Häääärligt o komma bort :) Sen duschade jag o låg o solade på altanen med hundarna. Sen så slappade jag i soffan innan jag åkte bort till Ica o Polly. Där va även Bitta o Robban o vi grillade. Gott som fan :D Kvällen spenderades hos dom o spelade kort. Sen så åkte jag, Bitta o Ica hem till mina päron o såg efter hundarna, spelade scategories o slingade mitt hår :) Sen va kvällen slut men hade mkt trevligt <3

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

åh kreta!! men fan du skulle åka när jag var där :P

vad går din resa på?

2011-04-13 @ 23:08:40
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

Charlie st Cloud, var den bra? :)

2011-04-15 @ 09:47:03
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0