Helga!

2011-08-29 klockan 10:32:15
Hahaha helga säger vi västgöttar när vi pratar om helgen! O nu va denna helga förbi tyvärr, varför går ledig helg så fort för??

I fredags så va jag ute o gick med vovvarna på fm,  storstädade lägenheten, gjorde mat o jobbade. Efter jobbet så slappade jag i soffan framför tvn o skrev med folk på msn o kikade på säsong 4 av Gossip Girl! Va så jävla trött efter 12 arbetsdagar i rad så gjorde inget vettigt alls :) Gjorde världens goaste lunch i fredags. Kyckling o fetaost gryta med vitlök. Fy fan va gött de va :D Åt de på kvällen sen också!

I lördags vaknade jag av att de mullrade. Va vaken vid 5, 8,30 o så gick jag upp vid 11. Va så skönt o få sova ut lite. Inte ofta jag sover längre än till 9 faktiskt. Va nere o hjälpte min bror snabbt på jobbet innan jag röjde i lägenheten, dammsög o duschade. Va över o lämnade ett paket till Texas som fyllde 3 o så va jag en snäll syster o jobbade 1 timme åt min bror. Efter de så moppade jag golvet o väntade på Johanna som av någon anledning alltid är 30 min försenad ;)

Efter mkt om o men så åkte vi iväg med min pärla till stan där vi hämtade upp Mattias o han körde ner oss till stan. Där mötte vi Bitta o sötaste Gustav o gick en sväng inne på matfestivalen o käkade mat. Nachotallrik o kyckling i pitabröd o Bitta o Johanna käkade en festivalbanan. Va lagom mkt folk på dagen. Brukar alltid va så sjukt mkt folk på kvällarna o man brukar va så full o odräglig då också ;) Vi gick omkring o kikade på folk, snackade skit o hade de allmänt trevligt. Sen kom Mattias o plockade upp mig o vi hämtade Niklas o åkte hem till mig. Killarna va så duktiga o tvättade bilen medans jag gick omkring o käkade mat. Perfekt :D



Väl hemma hos mig drack killarna öl o jag drack dricka :P Sen tog vi pontiacen o drog till stan(Skövde) o hämtade Johanna för o åka till Lidköping. En mkt givande bilresa till Lidköping med ett stopp på McDonken i Skara för lite special cheeseburgare ^^ Väl framme i Lidköping plockade vi upp Lennart o åkte rätt många varv på stan. Dock va de jättelite med bilar o folk så de va synd :( Men vi åkte runt en stund iaf innan regnet kom o vi drog oss mot Timmersdala igen..

Väl hemma hos mig så gjorde jag köttbullar o pommes till de hungriga pojkarna innan de va dags o sova. Eller ja Mattias däckade :D HAHAHA!

Upp vid 10 tiden igår.. Trötttt.. Spenderade hela fm i soffan. Vi kikade på film o bara slappade. Hundarna va hemma en stund också o gosade ner sig bra i soffan. De va supernöjda över uppmärksamheten o maten de gick av Mattias o Niklas :P Sen körde jag hem killarna till stan o röjde lite hemma. Killar svinar verkligen ner ^^ Sen va jag o hundarna ute på en långpromenad innan jag slappade i soffan framför Gossip Girl säsong 1. Sen va jag inne hos Mattias o kikade på "Maria Wern - svart fjäril" o sen va de bara o åka hem o sova.. Trötttttt...



Varför går helgen så fort för? De e helt sjukt,. Känns som jag inte gjort nåt.. Men de blir liksom lite förstört med ledig helg när man jobbar fredagkväll o måndagmorgon, blir så himla kort helg då. Men denna helgen som kommer blir lite lääängre eftersom jag går av på fredag vid 13,30 o börjar 13,30 på måndagen :D

Ne nu ska jag ta tag i allt jobb. Har massor o göra men kände att  jag ville blogga lite på morgonen :D

Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe ja, jag bloggar fortfarande. Hade noll motivation och ork i våras/somras. Men nu är jag tillbaka igen :D



Allt bra med dig?

2011-08-29 @ 12:02:15
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/
Postat av: Karro

Hehe ja, du har lite att gå igenom. ^^ :P

Ska även gå igenom din blogg. Har så många nu som jag måste gå igenom =)



Jodå. Allt är bara bra med mig, lite seg ^^

2011-08-29 @ 15:23:01
URL: http://karolinabergman.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Låter som en riktigt härligt helg jue! Vet dock inte om jag håller med om det där med helga hah! Måste vara lite mer norrut i landskapet ;)



Sv: Blir väl bebbens namn någon gång, men har lite andra idéer först tror jag. Beror på hur nöjd Björn blir med sin och om jag kan bestämma mig klart tills dess. Annars får det bli namnet tills vidare för dör av tatueringssug nu haha! Hade ju värsta idén på g när jag blev gravid med fick ju avboka den och den är lite för stor för att göra nu känner jag.

2011-08-29 @ 17:24:24
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Anonym

ah löve it lite av en obsession! ;)



blev inga samtal idag då chefen var borta, så blev medlyssning. men imorgon så! :)



Tack gumman vad söt du e <3



puss

2011-08-29 @ 19:36:43
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0