Imorgon!

2011-08-22 klockan 11:46:38
Är det dags o ta tag i livet igen. Har verkligen slarvat o e större än nånsin :S Jag hatar att man blir sån här.

Men jag har haft en sjuuuukt bra sommar. London över midsommar, Varberg, kusten, mkt shopping, grillningar, fester, Johannas hemkomst, mysiga filmkvällar, trevliga vänner, minigolf o massa massa mer! Denna sommarn går till en av de bästa i min livshistoria :D Blir svårt o slå den faktiskt! Bara en sak som fattas.. Eller ja, 2 då :P En perfekt kropp o någon o dela vardagen med! Men de båda sakerna kommer väl nångång, hoppas jag iaf ^^

Men imorgon blir de skärpning. Jag ska sätta mig ner ikväll o göra en veckomatsedel för 2 veckor framöver. Har fått med mamma så vi ska hjälpas åt med maten. Äter hos dom då hon ändåså gör mat till sig själv o pappa varje dag men nu vill jag ha lite nyttigare alt. o hon va inte sen med o haka på :)

Ne nu ska jag njuta av fm innan det är dags o pysa till jobbet :) Vi hörs ikväll eller imorgon igen! Ha en bra måndag!


Nu ska tjockisen tappa några kilon!

Kommentarer
Postat av: *emma*

LÅter som en grym sommar!!

Matschema är kanon. Ett tips är att följa dom åxå ;)

(då jag själv brukar hoppa lite fram och tillbaka)



ps. tycker du är fin på bilden!

2011-08-22 @ 12:41:03
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Ibland behöver man ett break för att orka med att ta tag i det igen (det kommande barnet är min motivation/mitt behövliga break på samma sätt). Tror du kommer ha superstor nytta av en underbar sommar. Och det kommer gå kanonbra med matschema och allt (särskilt om man är flera - svårare att fuska då)! Kramar

2011-08-22 @ 13:23:17
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: Pernilla

Sv: Fast jag känner lite att oavsett varför och hur länge så behöver man det där breaket ibland. Jag insåg först efter jag blev gravid att jag behövde en paus eftersom jag hade förlorat all motivation att fortsätta efter den platån jag stod på ett tag. Lite ny inspiration! Och att orka med knodden sen är ju inspiration nog bara det.



Kommer självklart köra igång igen om någon månad. Är så vansinnigt taggad just nu så vet inte vad jag ska ta vägen. Vi får satsa på bikinin till nästa sommar tillsammans! :)



Behöver de också lägga om sin kost så ni kan sporra varandra då eller? Är ju perfekt i sånt fall! :)

2011-08-22 @ 14:45:48
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com
Postat av: *emma*

sv. Äh.. det var bara nåt jag fick för mig. Var egentligen inte sugen!

Tog ett tuggummi och nu är det bortblåst. Det är inte så långtråkigt att bara dricka pulver.. finns goda smaker och man kan matcha och mixa olika =)

2011-08-22 @ 21:16:29
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja men gud vad kul! <3 detta kmr du fixa skall du se :D!! HEJA!



Ah okej :) sweet



Japp en dunder helg :) gossigt o bara umgås med familjen ibland. O fynda secondhand, ska lägga upp pics på funden tror jag



puss



puss

2011-08-22 @ 22:09:31
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

jag är med dig där! vilken toppen sommar man haft, men nu får allvaret börja igen :D

minst 10 kg ska bort nu!! :D



fin bild på dig, gillar överdelen :)

2011-08-22 @ 23:36:16
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0