Annandagen :)

2011-12-29 klockan 21:23:55
Upp o mådde kanonbra. Eller ja seg va jag, sov bara typ 4-5 timmar :/ Duschade och gick till päronen. Vi skulle åka till Gbg vid 10, dock grejade min pappa så vi kom inte iväg förrän 11. Men hann med en långpromenad med hundarna :)

Vägen ner till Götet va seg men läste en bok och spelade Angry birds. Sen va vi inne på Ikea bäckebol och jag handlade mina Stenstorp hyllor till köket :D Sen vidare till Björlanda där min kusin o hennes familj bor!

Deras lägenhet är helt underbar. Lågt i tak, vitt, vitt och vitt. Gamla plåtburkar och massa fint. Jag är så avis :)




Sjukt mysigt eller hur?

Vi fikade först med massa goda hemmagjorda praliner och pepparkakor. Sen va de förrätt. Sillbuffé, glögg, lingon, vitlöks och inlagd sill som min kusin gjort själv. O kasslerpate, laxpate och någon plommonchutney. Huvudrätt var stekt röding med pressad potatis och hjortronsås. Efterätt blev pepparkakskladdkaka! Sjuuukt gott och jag va så mätt efteråt :)

Bilresan hem gick fort då både Z och F messade och så spelade jag angry birds ^^ Dock va de ritkigt skitväder så va glad att jag slapp o köra :)

Väl hemma bytte jag om till myskläder och åkte ner till Z och Johan där F och T va. Vi kikade på en film innan F & T åkte och jag o Z kollade efter nyårsmat innan jag åkte hem o sov :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbar lägenhet, ljus och fin men samtidigt charmig :)

2011-12-30 @ 09:42:54
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0