Mån-sön förra veckan.

2011-12-05 klockan 21:45:14

Måndag: fick sovmorgon av hundarna! Jag fick tom o väcka dom vid 10,30! Behövde en sovmorgon efter den natten innan utan sömn! Vi slappade o kollade på Vampire diaries innan jag jobbade kväll!

Tisdag: jobbade fm. Efter jobbet städade jag o bakade sockerkakor! På kvällen hade jag ju ljusparty! :) o sen kom Johanna o vi kikade på SOA men jag somnade såklart :P

Onsdag: upp på morgonen o åkte in till sjukhuset! Va barnvakt åt Nikki medans Nora va hos allergiläkaren! Efter de så va jag o hundarna på promenad innan jag jobbade! Blev några avsnitt TVD innan de blev sängen!

Torsdag: upp o jobba morgon. Efter jobbet låg jag och hundarna nerbäddade i soffan eftersom jag inte mådde så bra! Sen kom Maja på besök o sen spenderade jag kvällen hos päronen!

Fredag: förmiddagen spenderades med TVD o lite städning innan jobbet. Efter jobbet va jag hos Ica o Polly. Vi spelade Mario cart o smash på Nintendo 64. Sen kikade vi på "Thor" men som vanligt somnade jag! :/

Lördag: upp o jobba 8-16! Sen efter jobbet slappade jag i soffan framför TVD innan F kom. Trevligt o träffa honom!

Söndag: upp o jobba. Efter jobbet blev de pepparkakshusdekorering me mamma, Zenita, johan, barnen o Acka o Ingvar! Husen blev jättefina! Vi va så duktiga, mitt blev väldigt rosa o fint ;) sen va jag o mamma på en promenad i kylan innan de blev några avsnitt av TVD ;)

Bra helg o vecka! :) här e lite bilder från veckan :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0