2 filmer ni måste se!

2011-02-15 klockan 22:00:13
1. Burlseque



Om filmen. Lånat från SF.se

En ung kvinna flyr undan sitt förflutna genom att uppträda på en neo-burlesque klubb i Los Angeles.
The Burlesque Lounge har sett sina bästa dagar och hotas nu av nedläggning. Ägarinnan Tess, en före detta dansös, jagas av skulder och en affärsman som vill köpa klubben.
Ali anställs som servitris men hennes ambitioner är att äntra scenen själv. Uppbackad av sina kolleger på klubben lyckas hon uppfylla sina drömmar och hennes liv tar en dramatisk vändning när hon blir klubbens huvudattraktion.

Cher spelar ägarinnan Tess och Christina Aguilera som Ali. Underbar film med skitbra musik o allt. Är helsåld! Den får 5/5! Ett extra + för att hetingen Cam Gigandet är med. Han e för jääävla het alltså!

Youtube länken för trailern har ni HÄR

2. Life as we know it



Info från movieZine

Holly Berenson (Katherine Heigl) är en lovande matleverantör i cateringbranschen och Eric Messer (Josh Duhamel) är en lika lovande sportchef på en TV-station. Efter en katastrofal första date är det enda ha har gemensamt att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie.

Men när de oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen, måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan. De måste lära sig jonglera sina karriärsambitioner och kolliderande sociala kalendrar, så att de kan hitta en gemensam grund att stå på medan de bor under samma tak.

Filmen va rolig men samtidigt hemsk o jag grät flera ggr som den tönt jag är :D Ne men den va riktigt bra o de e två riktigt bra skådespelare. 4/5 får den av mig, se den :)

Youtube länken för trailern har ni HÄR



Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

filmtips, sånt älskar jag :D



ja!! eller hur, jäkla serier, haha :P

2011-02-16 @ 15:42:40
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Åh jag vill se båda dom! Måste ta mig tid till det :)

2011-02-22 @ 16:21:14
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0