Fredagen i London

2011-02-03 klockan 15:56:44
Vi ställde klockan på 8,45. Vi skulle nämligen få frukost kl 9 serverad till rummet. Vid 10 gav vi upp på o vänta på frukosten o gick upp o gjorde oss klara. När vi går ut så står den utanför dörrn, typiskt ;)

Vår frukost blev hamburgare på BK! Nyttigt o gott ;) O så kom Johanna :D Sen tog vi Bakerloo line till Oxford Circus där vi bytte o åkte till Marble arch o sen gick vi in på älskade PRIMARK :D



Jag, Ica o Johanna plöjde igenom första planet med alla tjejkläder o underkläder o sen gick vi upp o kollade skor, väskor osv. Sen va Johanna tvungen o gå o jobba så jag o Ica shoppade vidare själva ;) Brorsan o Mikael åkte till Apple på Wetsfields eftersom de va klara mkt snabbare än oss ;)

Väl ute från Primark så va klockan redan 15. Haha! Vi tog våra väskor(fick köpa nya handbagage för o få med oss allt) o mötte killarna o åkte till Waterloo. Waterloo station va görfin, högt i tak med glasrutror :D Utanför där så låg London Eye. Jag o Ica köpte en kombobiljett med London Eye o Madame Tussauds.



Killarna va tvungen o ställa sig i en svinlång kö så dom tog våra väskor o drog tillbaka till hotellet medans jag o Ica åkte London Eye, de stora pariserhjulet! Va man såg mkt olika sevärdheter. Dock va de lite molnigt men vi såg väääldigt mkt grejer :)




Sen åkte jag o Ica till hotellrummet o vilade som killarna redan gjort. Sen gick vi ut o åt på en restaurang vid hotellet. Abereen steakhouse, skitgod mat verkligen :D Åt kyckling som vanligt ;) Efter maten så mådde jag dåligt så vi fick gå tillbaka till hotellet o vila lite o spelade lite kort innan vi drog ut igen.



Vi tog tuben till piccadilly där vi mötte Johanna. Vi gick vidare till Planet Hollywood, dit kom Andreas o Linda också. Vi beställde en megadrink o drack flera såna innan de stängde så vi fick gå till bussen. Askul kväll :D Vi fick vänta på bussen en stund innan vi kom hem till kära Paddington. På bussen hem till hotellet så rökte en kille en haschpipa, lite olustigt sådär :S



Somnade som en stooock i sängen väl tillbaka på hotellet runt 2,30 London tid ;)

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

fan vad avundsjuk jag blir av att läsa om din londonresa!!! jag vill också!

2011-02-03 @ 18:18:07
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0