Måndag-söndag v6!

2011-02-13 klockan 14:40:47
Måndag: Upp o greja o crosstraina innan jobbet. Efter jobbet så tog jag o mamma en promenad med Tyson o slappade!

Tisdag: Upp o jobba. Trött som vanligt ;) Efter jobbet så slappade jag o Tyson i soffan o kikade på "Private practice". Sen kom pappa hem från Thailand så Tyson va göraglad, han hade saknat morfar! Så hjälpte pappa med hans grejer i resväskan. Han hade köpt 25 tshirtar för 700 kr. Billigt :D Fick 3 tshirtar själv! Äkta vara, not ;)

Sen skjutsade jag hem Kent innan jag, pappa o Tyson tog en promenad. Sen slappade vi i soffan alla tre innan jag ställde mig o gjorde hemmagjorda hamburgare. Sen kom mamma hem o vi åt o kikade på tv innan jag gick hem till mig. Första gången på 12 nätter som jag sov i min egna säng, va jag saknat den!

Onsdag: Natten mellan tisdag o onsdag så hade jag ont i hjärtat o fick inte sova så mkt :( Jag o Tyson slappade hela förmiddagen innan de va dags o jobba o efter jobbet glodde jag på tv o va på en promenad med mamma i kylan!

Torsdag: Upp o jobba förmiddag. Eftermiddagen spenderade jag o Tyson i soffan o kikade på Private practice :D Tyson bestämde sig också för o sova i hallen för han ville inte sova hos mig utan hos pappa. Första gången han inte skulle sova i sängen sen han flyttade till mig för över 2 år sen. Han kom insmygandes i sovrummet runt tre o skulle sova så va helt slut på morgonen sen!

Fredag: Vaknade upp o va trött. Bara o gå upp :P Vädret ute va helt värdelöst. En jävla massa snö igen :( Jag o Tyson röjde i lägenheten o städade som fan o så hann vi med o kika på slalomen o ett avsnitt av Private practice också innan de va dags o jobba. Efter jobbet kom Sara o vi åkte med mamma in till stan o köpte kinamat som vi åt framför Let´s dance. Sen la vi oss o kikade på en film o Sara somnade som en stock :P

Lördag: Sov dåligt under natten då jag drömde mardrömmar, eller ja drömde bara drömmar. Om att Tyson dog så jag vaknade upp med tårar i ögonen. Va svårt o somna efter de.. Upp o jobba. Lördagarna på jobbet går alltid fort, så även denna. Sara va med de sista timmarna o testade på allt. Gick kanonbra, hon ska sommarjobba hos oss i sommar :)

Efter jobbet så va vi o handlade o gjorde en hemmagjord pizza :) Sen kom Ica o Trixie(Icas hund) o Malin o hennes hundvalp Assar som e amstaff/rottis, lite större än Tyson ;) De gick väl sådär med hundarna men vi överlevde kvällen! Vi hade en spelkväll. Görkul, lite poker o några andra spel :) Kvällen flög iväg o sen va de dags för Ica o Malin o gå hem så jag o Sara fick sova för vi skulle jobba dagen efter ^^

Söndag: Trött som fan när jag vaknade o bara o gå till jobbet. Sara kom efter någon timme så hon va några timmar o testade jobbet innan hon åkte hem. Sen va de bara för mig o beställa veckans varor o stänga :P Efter jobbet blev de lyxmiddag med snabbmakaroner o korv o kikade på en asbra film! Sen va de bara o sova ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0